• آپدیت جدید لاین به شما اجازه ادد کردن دوستان از شماره موبایلشان را می‌دهد

    Screenshot-2015-10-22-18.11.19-752x490

    اگر شما جزء کسانی هستید که می‌توانید شماره موبایل سه نفر یا بیشتر را حفظ کنید؛ شاید از ویژگی جدید LINE که در بروزرسانی جدید خود به آن اضافه می‌شود؛ خوشتان بیاید. با اندرویدکده همراه باشید.

    نسخه ۵٫۶٫۰ لاین، این اجازه را به شما می‌دهد که از طریق شماره تلفن هر شخصی، پیام‌های محبوب او را پیدا کنید. این کار شما را برای کسی که اولین بار با او ملاقات می‌کنید راحت می‌کند؛ یا اگر شما مشکلی در پیدا کردن ID لاین شخصی دارید اما شماره موبایل او را می‌دانید، دیگر جای نگرانی نیست.

    پس اگر اولین بار با کسی ملاقات کردید، دیگر نیازی نیست که ID لاین او را بپرسید، فقط کافیست که شماره موبایل او را از او بخواهید و دیگر می‌توانید هم پیام‌های محبوب او را پیدا کنید و هم آن را به لیست دوستان خود اضافه کنید. شاید در نگاه اول فکر کنید که این موضوع از جستجوی افراد دشوارتر است؛ اما، شما باز هم آن اختیار را خواهید داشت؛ همچنین لاین می‌گوید که این قابلیت ساده و امن خواهد بود.

    صحبت از امنیت شد، این ویژگی‌های جدید درواقع ممکن است که به‌صورت تصادفی برخی افراد که زمان زیادی را در دست دارند، با شماره‌های تصادفی به لیست دوستان خود اضافه کنند؛ اما نگران نباشید، زیرا لاین چند اقدام احتیاطی برای محافظت از حریم خصوصی مردم انجام داده است. فقط کسانی که شماره خود را در لاین ثبت کرده‌اند، ‌می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند و فقط کسانی که در تنظیمات گزینه “اجازه دادن به افراد دیگر برای اضافه کردن خود به لیست دوستان“ (Allow Others To Add) را آزاد گذاشته باشند از این ویژگی بهره می‌برند؛ همچنین لاین این اجازه را به شما می‌دهد که تعداد افرادی که می‌تواند از این طریق شما را به لیست خود اضافه کنند را محدود کنید، پس هیچ‌کس، به هیچ‌گونه نمی‌تواند از این ویژگی سوء استفاده بکند.

    لازم به ذکر است که این آپدیت ID لاین شما را به مشخصات پروفایل شما اضافه می‌کند، شما می‌توانید چک کنید تا مطمئن شوید که آپدیت برروی لاین شما نصب شده است و اگر نصب نشده بود، کمی صبر کنید تا این ویژگی‌ها برای شما هم فعال شود

    (۴)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.