• پیش‌فروش HTC One A9 در انگلستان آغاز شد

    gsmarena_001

    به تازگی از یک اسمارت فون رونمایی شده است و هم‌اکنون قابل پیش‌خرید در انگلستان می‌باشد؛ این‌طور که به‌نظر می‌آید، قیمت این گوشی‌ها در انگلستان بسیار گران‌تر از قیمت گوشی‌ها در ایالات متحده می‌باشد؛ با اندروید کده همراه باشید.

    پیش‌خرید HTC One A9 چند روزی است که در انگلستان به محض رونمایی شروع شده است و تعداد زیادی از خرده‌فروشان در انگلستان در حال پیش‌فروش این گوشی می‌باشند؛ اما قیمت آن بیشتر از آن چیزی است که پیش‌بینی شده بود. قیمت این گوشی در انگلستان، حدود ۲۰دلار گران‌تر از قیمت ‌آن در ایالاحت متحده می‌باشد. این در صورتی است که قیمت رسمی آن در HTC حدود ۴۲۹٫۹۹دلار پیشنهاد شده بود؛ اما این‌طور که به‌نظر می‌آید، ارزان‌ترین قیمتی که برای این گوشی رقم خورده است، حدود ۲۰دلار بیشتر از قیمتی که HTC پیشنهاد داده بود می‌باشد.

    اگر شما هم می‌خواهید که A9 را پیش‌خرید کنید، می‌توانید آن را درفروشگاه Expansys به قیمت ۴۷۹٫۹۹ دلار و در فروشگاه CarPhone ware house به قیمت ۴۶۹٫۹۹دلار و در آخر از فروشگاه Unlocked Mobiles به قیمت ۴۴۹٫۹۹دلار پیش‌خرید کنید. وقتی که دو خرده‌فروش اول این گوشی را با ۲GB RAM و ۱۶GB حافظه دخیره سازی برای فروش گزاشته بودند، فروشگاه Unlocked Mobiles آن را با ۳GB RAM و ۳۲GB حافظه،  عرضه کرد؛ اگرچه ممکن است که این فقط یک اشتباه تایپی باشد. بدون در نظر گرفتن این‌که با کدام شرکت می‌خواهید مبادله کنید؛ هم‌اکنون شما فقط می‌توانید مدل خاکستری و نقره‌ای رنگ آن را پیش‌خرید کنید.

    لازم به ذکر است که A9 در ۱نوامبر(۱۰آبان) به‌طور رسمی عرضه می‌گردد؛ البته CarPhone Ware House این گوشی را در ۶نوامبر(۱۵آبان) به مشتری‌هایش تحویل می‌دهد.

    این گوشی با صفحه نمایش لمسی ۵اینچی و کیفیت ۱۰۸۰P، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دورنگ LED، پشتیبانی از MP4 و ۲،۱۵۰ باتری میلی آمپری و اجرای Andriod 6.0 عرضه می‌گردد.

    (۴)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.