• سونی کارخانه اسمارت فون خود را در تایلند احداث خواهد کرد

    gsmaren1a_001

    سونی برنامه های خود را برای راه اندازی در یک کارخانه در کشور آسیایی تایلند اعلام کرد. البته با توجه به فاصله ژاپن و تایلند و وضیعت نه چندان خوب سونی در بازار گوشی های هوشمند، این موضوع قدری قابل پیش بینی بود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    قرار است تا این کارخانه در استان پافوم دانی کشور تایلند احداث شود. البته سونی پیش از این یک کارخانه بزرگ در کشور تایلند داشت که بنا به دلایلی کار خود را متوقف کرد. البته این موضوع مربوط به سال ۲۰۱۱ می باشد و به نظر نمی رسد که مانعی برای ساخت کارخانه جدید ایجاد کند.
    قرار است تا بیش از ۱ میلیارد ین ژاپن برای ساخت این کارخانه سرمایه گذاری شود و به نظر می رسد که کار عرضه اسمارت فون های خود را در سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز کند. قرار است تا چند میلیون اسمارت فون در سال تولید و عرضه گردد.

    گفتنی است که سونی از ماه مارس تا به حال بیش از ۱٫۸ میلیارد دلار از بخش اسمارت فون های خود متحمل ضرر شده است و به نظر می رسد که این کارخانه جدید قدری به اوضاع این شرکت سر و سامان دهد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.