• زد تی ای مدل جدید آکسون را برای آمریکا معرفی کرد

    1600

    بخش ایالات متحده شرکت زد تی ای امروز مدل ۶۴ گیگابایتی دستگاه زد تی ای آکسون پرو را عرضه کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    این دستگاه پیش از این در مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹٫۹۸ دلار آمریکا عرضه می شد، اما حالا این شرکت مدل ۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۴۴۹٫۹۸ دلار به فروش می رساند. لازم به ذکر است که هردو مدل این دستگاه هم اکنون در فروشگاه آنلاین شرکت زد تی ای، آمازون، نیو اگ و ای بای به فروش می رسند.

    پرچم دار شرکت زد تی ای، یعنی آکسون پرو دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD خواهد بود. همچنین چیپست آن نیز کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ و حافظه رم ۴ گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی می باشد.

    همچنین زد تی ای آکسون نیز برای اولین بار در کشور آمریکا و توسط «زد تی ای آمریکا» عرضه خواهد شد. این دستگاه که در میان اسمارت فون های متوسط قرار دارد، ۳۲۹٫۹۸ دلار آمریکا قیمت خواهد خورد. گفتنی است که زد تی ای آکسون و زد تی ای آکسون پرو طراحی یکسانی از نظر ظاهری خواهند داشت. دوربین اصلی زد تی ای آکسون ۱۳ مگاپیکسلی و دوبین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود. همچنین صفحه نمایش آن نیز مانند زد تی ای آکسون پرو ۵٫۵ اینچی است. اما رزولوشن آن ۱۰۸۰p خواهد بود. همچنین در کنار رم ۲ گیگابایتی آن، چیپست اسنپ دراگون ۸۰۱ اس او سی اعلام شده است.

    زد تی ای آکسون با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی غیرقابل ارتقا عرضه خواهد شد. همچنین هر دو دوربین آن به ضبط تصاویر فول اچ دی محدود شده اند. گفتنی است که از ال تی ای نیز پشتیبانی خواهد کرد.
    زد تی ای آکسون دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ خواهد بود و مانند زد تی ای آکسون پرو در رنگ های آبی، طلایی و نقره ای در دسترس خواهد بود. این دستگاه نیز توسط فروشگاه آنلاین زد تی ای، آمازون، نیو اگ و ای بای عرضه خواهد شد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.