• Meizu Blue در لباسی فلزی معرفی شد

    1

    میزو که حالا آن را می توان یکی از شرکت های قدرتمند و نوظهور چین نامید، به تازگی دستگاهی با مشخصات بسیار جذاب و قیمت پایین را با بدنه ای فلزی برای فروش معرفی کرده است. این دستگاه با پردازنده مدیاتک Helio X10 که یکی از قوی ترین پردازنده های بازار است مجهز شده است و حسگر اثر انگشت و باتزی بزرگ از دیگر مشخصات جذاب این دستگاه به شمار می روند. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    این دستگاه که صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با کیفیت تمام اچ دی را بر روی خود دارد قرار است با قیمت بسیار پایین ۲۰۰ دلار به فروش برسد. برای خرید این دستگاه وسوسه شده اید؟ کمی دست نگه دارید چرا که این دستگاه قرار است فقط برای بازار چین باشد و در آن جا به فروش برسد. البته شما می توانید از طریق خرده فروشان این دستگاه را تهیه کنید ولی باید کمی بیشتر از قیمت تعیین شده را پرداخت کنید.

    جدا از بحث های مربوط به خرید این گوشی، اگر بخواهیم به دستگاه برگردیم مستقیم باید به بدنه فوق العاده این دستگاه برگردیم. تقریبا این بدنه و حسگر اثر انگشت را نمی توانستیم در هیچ دستگاه دیگر با این قیمت بیابیم. این مشخصات برگ های برنده بسیار خوبی برای میزو برای رقابت با دستگاه جدید شیائومی هستند یعنی Redmi Note 2 که فاقد حسگر اثر انگشت و بدنه فلزی است ولی مانند میزو بلو از Helio X10 استفاده می کند.

    بگذارید به طور دقیق نگاهی به مشخصات این دستگاه دوس داشتنی بیندازیم و ببینیم چه چیز هایی این دستگاه را تا این حد دوس داشتنی کرده است.
    Platform: New Flyme 5.0 skin on top of Android
    Dimensions: 150.7 x 75.3 x 8.2mm
    Weight: 162g
    Screen: 5.5-inch LTPS LCD with 1080 x 1920-pixel resolution
    SoC: MediaTek Helio X10 (8x Cortex A53 @ 2.0GHz)
    RAM: 2GB LPDDR3
    Cameras: 13-megapixel rear cam with f/2.2 lens, 5MP front with f/2.0 lens
    Internal storage: 16GB/32GB (with microSD expandable storage)
    Battery: 3140mAh

    (0)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.