• MIUI 7 روز ۲۷ اکتبر منتشر خواهد شد

    gsmarena_003

    می دانید که شرکت شیائومی محصولات خود را با یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید عرضه می کند؛ این راه یکی از روش های موثر جذب خریدار می باشد. گفتنی است که هم اکنون MIUI شرکت شیائومی برروی بیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه نصب شده است. درحالی که تنها ۵ سال از عرضه آن می گذرد. حال، قرار است تا MIUI 7 نیز منتشر گردد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اگر به خاطر داشته باشید، در ماه اگوست سال جاری از این رابط کاری مبتنی بر اندروید رونمایی شد. دو ماه بعد، تیزر آن را نیز به صورت ویدیویی مشاهده کردیم. حال به نظر می رسد که شیاومی این دستگاه را به صورت همگانی عرضه خواهد کرد.

    این به روز رسانی از تاریخ ۲۷ اکتبر برای دستگاه هایی که آن را پشتیبانی خواهند کرد، منتشر خواهد شد. البته فرقی ندارد که شما در چین باشید، یا در هر جای دیگر دنیا.

    شیائومی همچنین لیست دستگاه هایی که این سیستم عامل را پشتیبانی خواهند کرد را نیز منتشر کرد. البته اگر دستگاهی در این لیست نیست، به معنای عدم عرضه MIUI 7 برای آن نیست، زیرا احتمال انتشار این رابط کاربری برای تمامی دستگاه های شیائومی می باشد. می توانید لیست کامل دستگاه های شیائومی را که MIUI 7 را دریافت خواهند کرد را مشاهده کنید:

    1. Redmi Note 2
    2. Mi 4c
    3. Mi 4
    4. Mi Note
    5. Mi Pad
    6. Mi Note Pro
    7. Mi Redmi 2
    8. Mi Mi 4i
    9. Mi Redmi Note
    10. Mi Mi 3
    11. Mi Redmi 1S
    12. Mi Redmi 1
    13. Mi Mi 2/2S

    گفتنی است که سیستم عامل MIUI 7 اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ خواهد بود. انتظار می رود تا بهبودهایی در آن نسبت به اندروید لالی پاپ مانند بهبود عمر باتری تا ۵۰% نیز مشاهده شود.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.