• بنچمارک جدید سامسونگ گلکسی گلدن ۳ منتشر شد

    thumb2

    باز هم مدل دیگری از سری گلکسی سامسونگ؛ بله، اس ام- دابلیو ۲۰۱۶، دستگاهی که توسط GFX تایید شد. گجتی که به نظر می رسد که فروش بسیار خوبی خواهد داشت. این موضوع از روی مشخصات آن قابل پیش بینی است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این اسمارت فون از چیپست اکسیناس ۷ هشت هسته ای بهره می برد. گفتنی است که چیپست گرافیکی آن نیز مالی- تی ۷۶۰ ام پی ۸ خواهد بود. همچنین حافظه رم آن ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی این دستگاهی همانند دوربینی است که در سامسونگ گلکسی اس ۶ به کار رفته و ۱۶ مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

    این بنچمارک نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ام- دابلیو ۲۰۱۶ را ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p تخمین زده است. همچنین بنچمارک دیگری نیز پیش از این نمایشگر آن را ۴٫۶ اینچی اعلام کرده بود که حالا این موضوع تصدیق شد.

    همچنین این دستگاه توسط خرده فروشی زائوبا نیز لیست شده است. قیمت اعلام شده برای آن نیز ۳۶۰ یورو بوده که به نظر می رسد با احتساب مالیات، در برخی نقاط قاره اروپا به ۴۲۰ یورو نیز برسد.

    همچنین حدس هایی نیز وجود دارد که سامسونگ گلکسی اس ام- دابلیو ۲۰۱۶ همان سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی باشد. سامسونگ گلکسی اس ام- دابلیو ۲۰۱۴ نیز مدلی بود که در کشور کره جنوبی با نام گلکسی گلدن به فروش رفت. سامسونگ گلکسی اس ام- دابلیو ۲۰۱۵ نیز با نام گلکسی گلدن ۲ توسط تنا معرفی گردید. البته بعد از آن هیچ خبری از گوشی نام برده به گوش نرسید. حال به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی اس ام- دابلیو ۲۰۱۶ همان سامسونگ گلکسی گلدن ۳ باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.