• چیپ های جدید کمپانی سامسونگ سال آینده معرفی خواهند شد

    Samsung-Logo-2

    در حال حاضر کمپانی سامسونگ در حال ساخت دو چیپ جدید از سری Exynos خود میباشد چیپ هایی که وابستگی اسمارتفون های سامسونگ به چیپ های قدرتمند کوالکوم را تقریبا از بین خواهد برد.

    این دو چیپ با نام های Exynos 7650 و Exynos 7880 سال آینده عرضه خواهند شد و هدف آنها مقابله با چیپ Snapdragon 620 میباشد. این دو چیپ بر اساس فناوری ۲۸nm و معماری big.LITTLE ساخته شده اند و هسته پردازشگر آنها از دو نوع Cortex-A72 و Cortex-A53 خواهد بود. هم چنین این چیپ ها از پردازنده گرافیکی Mail-T860 بهره میبرند.

    gsmarena_002

    از مزیت های دو چیپست جدید کمپانی سامسونگ میتوان به سرعت بالاتر , دسترسی سریع تر به حافظه رم و یک هسته اضافی برای پردازنده گرافیکی اشاره کرد.

    در حال حاضر در طرح های فعلی سامسونگ از Cortex-A57 استفاده میشود. و با ورود A72 حداقل بر روی کاغذ باید عملکرد اسمارتفون ها بهبود یابد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.