• تصاویری از Huawei Mate 8 منتشر شد

    2fe2huawei-logo-aa-2

    بدنه فلزی , صفحه نمایش ۶ اینچی , سنسور اثر انگشت , دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از ویژگی هایی بود که Huawei Mate 7 را در رده اسمارتفون های قدرتمند قرار داد. با این حال و با توجه به گزارشات جانشین این گوشی بسیار قوی تر از نسل پیشین خود ظاهر خواهد شد.

    به تازگی اطلاعات و تصاویری از Mate 8 یا Mate S منتشر شده که البته توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده است. اما مشخصات درز کرده کاملا از قدرتمند بودن این گوشی حاکی هستند.

    1

    مشخصات احتمالی Huawei Mate 8 به شرح زیر است:

    – صفحه نمایش ۶٫۰ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل

    – چیپ قدرتمند و جدید Kirin 950 (این چیپست با فناوری ۱۶nm و معماری big.LITTLE ساخته شده است و قدرت بیشتری نسبت به دیگر چیپ های ساخت این شرکت ارائه خواهد داد)

    – پردازنده هشت هسته ای که متشکل از چهار هسته ۲٫۴ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A72 و چهار هسته ۲٫۰ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 میباشد.

    – پردازنده گرافیکی Mail-T880 در کنار پردازنده i7

    – پردازنده مستقل صوتی Hi-Fi 4

    – 3 یا ۴ گیگ حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی

    gsmarena_003

    طبق گزارشات چیپ و پردازنده این اسمارتفون قدرتمند تر از دو چیپ Exynos 7420 ساخت سامسونگ و Snapdragon 810 ساخت کوالکوم خواهد بود.

    قیمت نسخه ۳ گیگی (حافظه رم) ۵۲۰ دلار و قیمت نسخه قدرتمند تر ۶۱۰ دلار اعلام شده است. انتظار میرود Huawei Mate 8 تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود.

    gsmarena_004

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.