• پیش فروش سورفیس بوک آغاز شد

    microsoft-surface-book-main

    هم اینک، قادر به پیش خرید مدل ۱ ترابایتی سورفیس بوک می باشید. همانگونه که به نظر می رسید؛ مدل ۱ ترابایتی بیش از سایرین قیمت دارد. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    می دانید که مایکروسافت در روز ۶ اکتبر سال جاری از چند دستگاه جدید رونمایی کرد. در بین آن ها سورفیس بوک که یک لپ تاپ تبلت می باشد نیز به چشم می خورد. با معرفی از آن، از مشخصات آن نیز پرده برداری شد.
    می توانید این دستگاه را پیش خرید کنید. قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی سورفیس بوک ۲۶۹۹ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است. البته یکی از نقاط ضعف آن نیز همین موضوع می باشد. اگر ۵۱۲ گیگابایت فضا برای شما کافی نیست؛ می توانید تا مدل ۱ ترابایتی آن را خریداری کنید. بله! این دستگاه نیز قابل پیش خرید می باشد.

    قیمت سورفیس بوک ۱ ترابایتی ۳۱۹۹ دلار ایالات متحده می باشد. نکته جالبی که به چشم می خورد این است که افرادی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی را پیش خرید خواهند کرد؛ ۶ تا ۸ هفته آینده آن را دریافت خواهند کرد. درحالی که شما مدل ۱ ترابایتی را پیش خرید کنید؛ نمی توانید آن را تا اوایل سال ۲۰۱۶ در دست بگیرید. در پایان گفتنی است که هر دو مدل ۱ ترابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی سورفیس بوک برای پیش خرید در دسترس اند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.