• وان تاچ فلش ۲ روز بیستم اکتبر عرضه خواهد شد

    gsmarena1_002

    الکاتل را می توان جز شرکت های متوسطی دانست که سرعت پیشرفت بسیار خوبی دارند. حال، این شرکت اعلام کرد که آلکاتل وان تاچ ۲ در روز بیستم ماه جاری (اکتبر) در کشور هند عرضه خواهد شد. می توانید اطلاعات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    آلکاتل وان تاچ ۲ مثال بسیار خوبی برای روند پیشرفت رو به رشد این شرکت دانست. این دستگاه پیش از این در بازارهای آسیایی نظیر فیلیپین، تایلند، اندونزی، ویتنام، مالزی و سنگاپور عرضه شده بود. حال، این شرکت آلکاتل وان تاچ ۲ را در بازار موردعلاقه خود، یعنی هند به فروش خواهد رساند. قرار است تا گوشی ذکر شده طی مراسمی در چند روز آینده معرفی و بعد از آن در کشور هند به فروش برسد.
    آلکاتل وان تاچ ۲ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p تاچ اسکرین خواهد بود. پردازنده آن هشت هسته ای با چیپست مدیاتک ام تی ۶۷۵۳ خواهد بود. حافظه رم آن ۲ گیگابایت می باشد. دوربین اصلی آلکاتل وان تاچ ۲ سیزده مگاپیکسلی با سنسور «سامسونگ ایسوسل» خواهد بود. سرعت فوکوس آن ۰٫۳ ثانیه و دو فلش ال ای دی خواهد داشت. گفتنی است که دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی با فلش ال ای دی خواهد بود.
    حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا به وسیله میکرو اس دی خواهد بود. دو سیم کارت و پشتیبانی از LTE از قابلیت های ارتباطی این دستگاه هستند. آلکاتل وان تاچ ۲ دارای عمر باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۵٫۱ لالی پاپ خواهد بود. لازم به ذکر است که آلکاتل وان تاچ ۲ به صورت انحصاری توسط خرده فروشی «فلیپ کرت» در رنگ های خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. ضمن اینکه قیمت آن نیز در روز معرفی (۲۰ اکتبر) اعلام خواهد شد.

    در پایان لازم به ذکر است که آلکاتل Alcatel OneTouch Fierce XL نیز رونمایی کرد که می توانید جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.