• بنچمارک جدید زد تی ای بلید اس ۷ را اینجا ببینید

    gsmarena_003

    شرکت چینی زد تی ای درحال ساخت یک اسمارت فون جدید می باشد. گفته می شود که این دستگاه زد تی ای بلید اس ۷ نام گذاری گردد. حال، بنچمارک جدیدی از این اسمارت فون منتشر شد که می توانید آن را در ادامه مطلب بخوانید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اگر به خاطر داشته باشید؛ در ماه ژانویه سال جاری، شرکت زد تی ای دستگاهی تحت نام زد تی ای بلید اس ۶ وارد بازار اسمارت فون ها کرد. حال، زد تی ای بلید اس ۷ راه مدل قدیمی را ادامه خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که زد تی ای بلید اس ۷ با قیمت ۲۷۷٫۹۹ دلار آمریکا در فروشگاه آنلاین «جیک بایینگ» در دسترس می باشد و در صورتی که در ایالات متحده ساکن هستید؛ می توانید آن را خریداری کنید.

    gsmarena_004

    چیپست زد تی ای بلید اس ۷ کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ اعلام شده است. همچنین صفحه نمایش اسمارت فون نام برده ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ خواهد بود. گفتنی است که حافظه رم آن ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی (که می توانید آن را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا دهید) خواهد بود. ضمن این که زد تی ای بلید اس ۷ دارای عمر باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

    دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی می باشد. نکته جالب اینجاست که دوربین جلوی آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. ضمن این که ابعاد این گوشی نیز اعلام گردید. طول ۱۴۲ میلی متری، عرض ۶۷ میلی متری و ضخامت ۷٫۲ میلی متری. ضمن اینکه وزن زد تی ای بلید اس ۷ نیز ۱۳۱ گرم می باشد. این دستگاه که دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ خواهد بود؛ ازGSM ،۳G ،Wi-Fi و Bluetooth نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.