• می توانید سیستم عامل Alcatel OneTouch Fierce XL را از میان اندروید و ویندوز انتخاب کنید

    gsmarena_00215

    می دانید که بازار اسمارت فون ها از گوشی های اندرویدی پر شده است. بسیاری از این گجت ها با وجود کیفیت بسیار خوبی که دارند؛ مورد استقبال بسیار خوبی قرار نگرفته اند. در مورد تعدادی از آن ها نیز عکس این موضوع صدق کرده است. حال، آلکاتل قصد دارد تا با ایده بسیار جالب خود این ریسک را از بین ببرد. این شرکت در صدد ساخت یک دستگاه با دو سیستم عامل (که البته در دو مدل جداگانه و یک دستگاه دارای دو سیستم عامل نخواهد بود) را روانه بازار کند. دستگاهی با اندروید و ویندوز ۱۰٫ با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اگر به ماه سپتامبر سال جاری برگردیم، به خاطر می آوریم که آن موقع ایوان بلاس (evleaks@) ما را از ساخت دستگاهی با نام Alcatel OneTouch Fierce XL از شرکت آلکاتل متطلع ساخت. وی همچنین اعلام کرد که این گوشی در دست طراحی، به نخستین اسمارت فون شرکت نام برده که از ویندوز ۱۰ بهره خواهد برد، مبدل خواهد شد. پس از گذشت مدتی طولانی، از گوشی لیک شده تصویری منتشر گردید که آن را در بالا مشاهده می کنید. همچنین ایوان بلاس این تصویر را کاملا واقعی نامیده است.

    به نظر می رسد که Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد یا حداقل این چیزی است که ما می پنداریم. یکی از این مدل ها دارای ویندوز ۱۰ و دیگری دارای اندروید لالی پاپ. این موضوع کاملا از تفاوت های ظاهری این دو مدل در تصویر بالا مشهود است.

    قرار است تاAlcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل جداگانه عرضه گردد. یکی با ویندوز ۱۰ (سمت چپ) و دیگری با اندروید (سمت راست). هردو مدل را خرده فروشی T-Mobile USA عرضه خواهد کرد.
    — Evan Blass (@evleaks) October 17, 2015

    همچنین ایوان بلاس یا همان evleaks@ مشخصات Alcatel OneTouch Fierce XL را منتشر نمود. این اسمارت فون دارای چیپست کوالکام اسنپ دراگون ۲۱۰ اس او سی خواهد بود. چیپستی که برای یک دستگاه ویندوزی چندان قدرتمند و کار آمد به نظر نمی رسد. صفحه نمایش این اسمارت فون ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p خواهد بود. حافظه رم آن ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی (که می توانید به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی آن را ارتقا دهید) خواهد بود. ضمن اینکه Alcatel OneTouch Fierce XL از یک باتری با عمر ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار است. همچنین دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی می باشد. لازم به ذکر است که Alcatel OneTouch Fierce XL از تکنولوژی VoLTE نیز به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد.

    همانگونه که در بالا نیز ذکر شد؛ Alcatel OneTouch Fierce XL توسط US T-Mobile عرضه می گردد. البته موضوعی راجع به عرضه انحصاری آن توسط خرده فروشی ذکر شده گفته نشده است و احتمال عرضه جهانی آن نیز بسیار زیاد است. همچنین می دانیم که این گوشی در ماه دسامبر میلادی عرضه خواهد شد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.