• اسمارت فون های جدید بی ال او معرفی شدند

    BLU.

    می دانید که بی ال او یک شرکت آمریکایی اهل میامی بوده که مدتی با خبر اسمارت فون های خود در اخبار را تصاحب کرده و دوباره به دست فراموشی سپرده می شود. دوباره زمان بازگشت بی ال او فرا رسیده است و این شرکت با معرفی از دو اسمارت فون جدید در بین اخبار دیده می شود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این کمپانی که از اسمارت فون جدید رونمایی کرده است که بسیار مقرونه به صرفه می باشد. نخستین دستگاه بی ال او استودیو انرژی ۲ و دیگری نیز بی ال او انرژی اکس نام دارد. همچنین از هم اکنون می توانید این دو گوشی هوشمند را از آمازون خریداری نمایید. گفتنی است که بی ال او استودیو انرژی ۲ با قیمت ۱۷۹ دلار و بی ال او انرژی اکس نیز با قیمت ۱۰۹ دلار به فروش می رسد.

    gsmarena_0061

    gsmarena_002

    بی ال او استودیو انرژی ۲ را (در بالا) مشاهده می کنید؛ این دستگاه را نمی توان سطح پایین دانست. زیرا از مشخصات خوبی برخوردار است. اگر به خاطر داشته باشید، چندی از عرضه بی ال او استودیو انرژی می گذرد و حال این گوشی جدید جای آن را پر خواهد کرد. این گوشی دارای چیپست مدیاتک ام تی ۶۷۳۵ می باشد. پردازنده آن ۴ هسته ای با دقت پردازش ۱٫۳ گیگاهرتز خواهد بود. همچنین پردازنده گرافیکی یا جی پی یو این دستگاه نیز مالی تی ۷۲۰ می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش آن نیز ۵٫۵ اینچی سوپر آمولد می باشد. روزولوشن آن نیز ۷۲۰p اعلام شده است.

    رم بی ال او استودیو انرژی ۲ یک گیگابایت خواهد بود. حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت می باشد؛ گفتنی است که می توانید فضای ذخیره سازی را به وسیله میکرو اس دی نیز افزایش دهید. گنجایش باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. دوبین اصلی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. بی ال او استودیو انرژی ۲ دارای ۱۴۴ میلی متر طول، ۷۱٫۲ میلی متر عرض و ۱۰٫۱ میلی متر ضخامت خواهد بود. ضمن اینکه حافظه رم آن نیز ۱۷۶ گرم می باشد. سیستم عامل آن نیز اندروید ۵٫۰ لالی پاپ اعلام شده است. گفتنی است که بی ال او استودیو انرژی ۲ در رنگ های سفید، طلایی و نقره ای در دسترس می باشد.

    gsmarena_004gsmarena_003

    بی ال او انرژی اکس دیگر گوشی شرکت اهل میامی می باشد. چیپست این دستگاه مدیاتک ۶۵۸۰ اس او سی خواهد بود. همچنین پردازنده چهارهسته ای آن ۱٫۳ گیگاهرتز دقت پردازش خواهد داشت. صفحه نمایش آن ۵ اینچی و رزولوشن آن ۷۲۰p ال سی دی می باشد. ضمن اینکه حافظه رم آن نیز ۱ گیگابایت بوده و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی خواهد داشت. ضمن اینکه می توانید از میکرو اس دی نیز استفاده کنید. عمر باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

    بی ال او انرژی اکس یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین ۱۴۲ میلی متر طول، ۷۰ میلی متر عرض و ۸٫۹ میلی متر ضخامت خواهد داشت. همچنین وزن این دستگاه نیز ۱۵۴ گرم می باشد. گفتنی است که سیستم عامل این دستگاه اندروید ۵٫۰ لالی پاپ بوده و در رنگ های نقره ای و طلایی موجود می باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.