• آمازون زاک زد ۱ را در اروپا عرضه خواهد کرد

    gsmarena_00117

    می دانید که شرکت لنوو یک برند زیر مجموعه با نام زاک دارد. حال این زیرمجموعه شرکت معروف چینی لنوو، پرچم دار خود را در آمازون می بیند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    عرضه لنوو زاک زد ۱ در اروپا و توسط آمازون آغاز شده است. اولین نقاطی که زاک زد ۱ در آن ها به فروش خواهد رسید، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و بریتانیا می باشند.
    آمازون گوشی لنوو زاک زد ۱ را با قیمت ۲۹۹٫۹۹ یورو لیست نموده است. همچنین زاک زد ۱ توانست در به سرعت به فروش سرسام آوری در آمازون ایتالیا و آمازون آلمان برسد. ضمن اینکه زاک اعلام داشت که لنوو زاک ز۱ در جنوب آسیا و خاورمیانه نیز به زودی عرضه خواهد شد.

    زاک زد ۱ دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود. گفتنی است که چیپ این دستگاه نیز اسنپ دراگون ۸۰۱ می باشد. همچنین حافظه رم آن ۳ گیگابایتی خواهد بود. از دیگر مشخصات زاک زد ۱، می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. لازم به ذکر است که حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایتی می باشد. این دستگاه به ال تی ای نیز متصل خواهد شد. پورت USB-C و اسکنر اثر انگشت نیز جز دیگر امکانات این گوشی بوده و گنجایش باتری آن نیز ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

    گفتنی است که این گوشی در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی اندرود ۶٫۰ پف نبات را دریافت خواهد کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.