• گوشی می ۵ در کنفرانس سیائومی معرفی نمی شود!

    gsmarena_002

    پیش از این اعلام شده بود که قرار است تا شرکت سیائومی در روز ۱۹ اکتبر از ساخته های جدید خود پرده بردارد. خبری که امروز منتشر شد؛ نشان از عدم معرفی یکی از مورد انتظارترین محصولات این شرکت در مراسم روز ۱۹ اکتبر خبر دارد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    شایعات بسیار زیادی مبنی بر معرفی گوشی می ۵ در مراسم شرکت چینی سیائومی منتشر گردید. با توجه به حجم زیاد شایعات، تقریبا معرفی این اسمارت فون را قطعی می داسنتیم؛ اما شرکت سیائومی طی خبری اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای رونمایی از سیائومی می ۵ در مراسم خود ندارد.

    این خبر را آقای لین بین مدیرکل شرکت چینی سیائومی به گوش همگان رساند. وی با قاطیعیت اعلام داشت که هیچ دلیلی برای معرفی سیائومی می ۵ در کنفرانس روز ۱۹ اکتبر وجود ندارد. دلیل این حرف مدیر کل شرکت نوپای چینی، تعدد محصولات این کمپانی برای معرفی بوده و معتقد است که هیچ کس نبود این گوشی را در مراسم حس نخواهد کرد.

    پس قرار نیست سیائومی می ۵ را طی کنفرانس روز ۱۹ اکتبر ببینیم؛ اما این موضوع به معنای کاهش مخاطبان این مراسم خواهد شد؟ مسلما خیر. این جواب محکم را آقای لی جان، مدیر اجرایی شرکت سیائومی به خبرنگاران داد. وی وعده معرفی یک دستگاه برای بازی رایانه ای (رسما اعلام نشده است که یک کنسول خواهد بود؛ یا خیر) که این صنعت را متحول خواهد کرد را مسبب این مهم می داند.
    پس با این حساب، فکر می کنید که سیائومی قصد دارد تا همه را سوپرایز کند؟ یا اینکه این تنها بهانه آن ها برای معرفی نکردن سیائومی می ۵ می باشد؟ نظر شما چیست؟

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.