• آغاز پیش فروش نسل جدید نکسوس ها در هند

    androidkade

    چهارده روز پیش، شرکت گوگل از نسل جدید نکسوس ها، یعنی هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس به همراه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو رونمایی کرد. حال زمان عرضه آن ها رسیده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    رفته رفته به عرضه محصولات جدید شرکت گوگل در نقاط مختلف دنیا نزدیک می شویم؛ یکی از این کشور ها هند بوده و قیمت هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس در این کشور اعلام شد.

    قیمت اسمارت فون های فوق الذکر طی کنفرانس خبری شرکت گوگل مشخص شد. همچنین اعلام شد که آمازون و فلیپ کرت هند نیز به زودی هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس را لیست خواهند کرد. گفتنی است که این دو گوشی در روز ۲۱ اکتبر به دست خریداران خواهد رسید.

    قیمت هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس در گوگل استور هند نیز مشخص گردید. نکته جالب توجه این است که خریداران هندی محکوم به پرداخت هزینه بیشتری نسبت مشتریان آمریکایی گوگل خواهند بود. هوآوی نکسوس ۶ پی با قیمت ۳۹،۹۹۹ روپیه قیمت خواهد داشت. این قیمت معادل ۶۱۳ دلار ایالات متحده خواهد بود. ضمن اینکه مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۶۵۹ دلار آمریکا لیست شده است. قیمتی حدود ۴۳ هزار روپیه. حال قصد داریم تا قیمت هوآوی نکسوس ۶ پی را در هند با بهای آن در آمریکا مقایسه کنیم؛ مدل ۳۲ گیگابایتی در آمریکا ۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده و برچسب قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی نیز عدد ۵۵۰ دلار را نشان می دهد. لازم به ذکر است که مدل ۱۲۸ گیگابایتی فعلا در هند عرضه نخواهد شد.

    همچنین ال جی نکسوس ۵ اکس نیز توسط آمازون هند با قیمت ۳۱،۹۹۰ روپیه هند معادل ۴۹۰ دلار آمریکا لیست شده است. این قیمت مربوط به نسخه ۱۶ گیگابایتی می باشد. همچنین مدل ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۵۵۲ دلار آمریکا قیمت خورده است. لازم به یاد آوری است که این گوشی هوشمند در آمریکای شمالی قدری ارزان تر است. ۳۸۰ دلار بهای محصول مشترک ال جی و گوگل در کشور برج هاست.

    حال انتخاب با شماست؛ ال جی نکسوس ۵ اکس یا هوآوی نکسوس ۶ پی؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.