• ظاهر شدن Tegra Tab 7 انویدیا در بنچمارک AnTuTu

    nvidia-tegra-4 (1)

    nvidia-tegra-4 (1)

    تبلت جدید انویدیا که بر اساس شایعات Tegra Tab 7 نام گرفته شده اخیرا در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است،هر چند این دیوایس هنوز به عنوان یک محصول رسمی شناخته شده نیست.گفته می شود انویدیا علاقه مند است تا تبلت ۷ اینچی خودش را بسازد و نام آن را نیز منابعی Tegra Tab 7 بیان کرده اند.

    این تبلت در این بنچمارک با نام TegraTab7-Premium شناخته شده است که در چین تست شده.از سایر مشخصات آن نیز می توان به Android 4.2.2 Jelly Bean و کلاک ۱۸۱۰MHz برای پردازنده ها اشاره کرد.همان طور که می دانید انویدیا در این محصول نیز مانند کنسول دستی خود از چیپ انحصاری خودش یعنی Tegra 4 استفاده می کند.این تبلت در بنچمارک ذکر شده امتیاز ۲۷۶۴۳ را آورده است که جای تحسین دارد اما نسبت به امتیاز کنسول دستی Shield کمتر است.از سایر مشخصات این تبلت می توان به صفحه نمایش ۷ اینچی و با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۳۶،دوربین ۵ MP و microUSB, microHDMI اشاره کرد.

    Tegra Tab 7 AnTuTu score

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.