• نخستین اسمارت فون شرکت پپسی در راه است!

    main

    همیشه باز شدن پای یک غول صنعتی، به صنعتی دیگر برای بیشتر افراد جالب بوده است. اگر بخواهیم برایتان مثل بزنیم؛ موردی بهتر از ماشین اپل نخواهیم یافت. حال، اعلام شده است که شرکت دیگری نیز قصد دارد تا به حرفه ای دیگر پا بگذارد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    قرار است تا سرزمین اسمارت فون ها قدری خیس شود؛ اگر به دنبال دلیل آن هستید؛ باید بگویم، خانم ها و آقایان، بالاخره شرکت پپسی نیز به جمع سازندگاه تلفن های همراه بازگشت و تایید شد که قرار است تا خط تولید اسمارت فون های این شرکت در کشور چین بازگشایی گردد.

    پپسی برای این جسارت بزرگ، نیازمند یک همکار بزرگ نیز خواهد بود. البته باید منتظر نشست تا نام شرکت موردنظر این کمپانی بزرگ آمریکایی فاش شود. همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه اولین گوشی این غول صنعتی، پپسی پی ۱ نام خواهد داشت. البته هنوز درحد شایعه بوده و توسط مقامات پپسی تایید و یا رد نگردیده است.

    به نظر می رسد که پپسی پی ۱ دارای چیپست مدیاتک ام تی ۶۵۹۲ خواهد بود. رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا به وسیله میکرو اس دی را هم از یاد نبریم. همچنین صفحه نمایش آن نیز ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود. گفتنی است که دوربین این دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. عمر باتری پپسی پی ۱ نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. گفتنی است که این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ می باشد.

    به نظر می رسد تا گوشی نوشابه ای پایان ماه جاری در کشور چین و با قیمت ۲۰۵ دلار آمریکا عرضه گردد. التبه هنوز خبری در مورد تصمیم شرکت پپسی برای عرضه جهانی این اسمارت فون عجیب منتشر نشده است.

    (۴)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.