• سیائومی روز مراسم خود را مشخص کرد

    xiaomilogo

    شرکت سیائومی چند وقتی است که همه را منتظر مراسم معرفی از محصولات جدید خود گذاشته است؛ حال به نظر می رسد که زمان رسمی این رویداد اعلام شده است. می توانید جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این شرکت چینی اقدام به ارسال دعوت نامه های دیجیتالی برای مراسم خود کرد. تصویری که مشاهده می کنید؛ همان دعوت نامه می باشد. گفتنی است که این مراسم در روز ۱۹ اکتبر سال جاری (دوشنبه آینده) برگزار خواهد شد. باید صبر کرد و نمایش این شرکت را دید.

    gsmarena_002

    بیش از هر احتمالی، گفته می شود که از می ۵ رونمایی خواهد شد. دستگاهی که آن را با شایعات و تصاویر درز کرده می شناسیم. همچنین احتمال داده می شود که این دستگاه در ماه نوامبر و یا دسامبر عرضه گردد. البته این احتمال وجود دارد که سیائومی به معرفی جزئی از آن قنائت کرده و آن را برای آینده ای نزدیک نگه دارد.

    قبل از هر موضوعی، خیالتان را راحت کنیم که این دستگاه از اسنپ دراگون ۸۲۰ اس او سی بی بهره خواهد بود. چیپ قدرتمندی که در ماه دسامبر در دسترس سازندگان قرار خواهد گرفت.

    همچنین گفته می شود که طی این مراسم، از می پد ۲ نیز رونمایی گردد. دستگاهی که گفته می شد در سه ماهه سال جاری معرفی گردد. البته این زمان سپری شده و شایعات مربوط به معرفی آن در مراسم پیش رو بسیار قوی می باشد. همچنین این دستگاه توسط یکی از بزرگترین وب سایت های خبری کشور چین، یعنی China’s 3C Certification تایید شده بود.

    هرچند اطلاعات ما از این مراسم بسیار کم می باشد؛ اما جای نگرانی نیست؛ زیرا هفته آینده روز ۱۹ اکتبر فراخواهد رسید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.