• زد تی ای مشخصات آکسون مینی را شرح داد

    gsmarena_001

    شرکت زد تی ای را به عنوان یکی از شرکت های موفق چینی در عرصه تکنولوژی و به خصوص تکنولوژی های هوشمند را می شناسیم. حال، این شرکت اطلاعاتی از اسمارت فون جدید خود منتشر کرد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    زمانی که زد تی ای در ماه جولای، از آکسون مینی، اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد؛ تنها مشخص گردید که صفحه نمایش این گوشی ۵٫۲ اینچی سوپر آمولد خواهد بود. اما حال، این شرکت تمامی اطلاعات این گجت هوشمند را مشخص گرداند. همچنین قیمت و زمان عرضه آن در بازارهای مختلف را نیز اعلام کرد.

    این گوشی از چیپ اسنپ دراگون ۶۱۶ با پردازنده شش هسته ای بهره خواهد برد. همچنین چیپ گرافیکی آن نیز آدرنو ۴۰۵ می باشد. همانگونه که گفته شد؛ صفحه نمایش زد تی ای آکسون مینی ۵٫۲ اینچی سوپر آمولد فول اچ دی می باشد. همچنین حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا اعلام شده است. گفتنی است که ظرفیت باتری این گوشی ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت ذکر شده است.

    زد تی ای آکسون مینی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تمام لمسی خواهد بود. ضمن اینکه این شرکت مدعی شده است که مدت زمان موردنیاز برای فوکوس دوربین آن، تنها ۰٫۱ ثانیه خواهد بود. گفتنی است که دوربین جلوی محصول جدید شرکت چینی ۸ مگاپیکسلی می باشد. جالب است بدانید که جنس بدنه آن، همانند بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۸۷، آلیاژی از آلمومینیوم و تیتانیوم می باشد. گفتنی است که این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت نیز می باشد. همچنین زد تی ای اعلام داشته است که آکسون مینی دارای مترجم صدا با قابلیت پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره ای خواهد بود. این ویژگی برای چت تصویری و ارسال پیام کوتاه کاربرد فراوانی خواهد داشت.

    شرکت چینی اعلام کرد که تمامی مدل های زد تی ای آکسون مینی در کشور چین به وسیله فروشگاه آنلاین مای زد تی ای در دسترس خواهد بود. فروشگاه رسمی این کمپانی به همراه خرده فروشی JD.Com وظیفه عرضه این گوشی را برعهده خواهد داشت. می توانید این دستگاه را در رنگ های طلایی، نقره ای و صورتی خریداری نمایید. همچنین کشورهای هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، روسیه، ژاپن، هند، استرالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، اسپانیا و ایتالیا در ماه های آینده میزبان زد تی ای آکسون مینی خواهند بود.

    قیمت اعلام شده برای رنگ های طلایی و نقره برچسب قیمت ۲۲۹۹ یوان چین را (در این کشور) به همراه خواهند داشت. قیمت این اسمارت فون در اقیانوسیه ۳۷۹ دلار خواهد بود. همچنین در اروپا نیز باید ۳۲۹ یورو را برای این گوشی پرداخت کنید. درحالیکه قیمت مدل صورتی در چین ۲۳۹۹ یوان خواهد بود. همچنین در اقیانوسیه و اروپا نیز به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۳۴۹ یورو اعلام شده است. گفتنی است که یک مدل ویژه نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که با قیمت ۲۶۹۹ یوان در چین، ۴۳۹ دلار (در اقیانوسیه) و ۳۸۹ یورو (در اروپا) عرضه خواهد شد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.