• شایعه: قیمت بلک بری پریو اعلام شد

    blackberry-venice-leak-3-840x630

    منتشر کننده اسرار و اطلاعات گوشی های هوشمند چینی، یعنی Leaksfly@ اقدام به انتشار قیمت بلک بری پریو در حساب خود ویبیو نمود. با توجه به اینکه بلک بری پریو در چین نیز عرضه خواهد شد؛ نمی توان این قیمت را با اطمینان جعلی دانست. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    با توجه به این اطلاعات، بلک بری پریو با قیمت ۳۹۹۹ یوان چین در این کشور عرضه خواهد شد. اگر بخواهیم این قیمت را به دلار آمریکا برگردانیم؛ قیمت حاصله ۶۳۰ دلار ایالات متحده (حدود ۱٫۹ میلیون تومان) خواهد بود. مدیرعامل شرکت بلک بری، آقای جان چن هفته گذشته صراحتا بلک بری پریو را یک اسمارت فون سطح بالا یا اصطلاحا High-end خواند که با توجه به این مسئله، نمی توان این قیمت را ناعادلانه داسنت و به احتمال زیاد قیمت نهایی خواهد بود.

    انتظار می رود که بلک بری پریو دارای یک نمایشگر ۵٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ (QHD) باشد. همچنین چیپ آن نیز اسنپ دراگون ۸۰۸ می باشد. گفتنی است که پردازنده آن نیز هشت هسته ای خواهد بود. پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو ۴۱۸ می باشد. همچنین حافظه رم آن نیز ۲ گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی آن نیز ۱۸ مگاپیکسلی اعلام شده است. دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی می باشد.

    گفته می شود بلک بری پریو که دارای سیستم عامل اندروید خواهد بود؛ در ماه نوامبر راهی بازار گردد. زمان معمول عرضه اسمارت فون های این شرکت. البته انتظار داریم که هدف این گوشی تعطیلات زمستانی باشد. همچنین بلک بری پریو از بلوتوث نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    (۵)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.