• هوآوی Enjoy 5 را به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی کرد

    Huawei-Enjoy-5-02-600x400

    هوآوی اخیرا دستگاه جدیدی را با نام Huawei Enjoy 5 را معرفی کرده است. این دستگاه قرار است با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه شود و شروع فروش این دستگاه در چین ۱۶ اکتبر خواهد بود. ادامه خبر را در بخش خبری اندرویدکده مشاهده کنید.

    این دستگاه قرار است با صفحه نمایشی ۵ اینچی به بازار ارائه شود که کیفیت آن نیز HD شمرده می شود که تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل در اینچ را برای شما به ارمغان می آورد. پردازنده این دستگاه قرار است چیپست مدیاتک با نام MT6735 باشد که پردازنده ای ۴ هسته ای است. در کنار این پردازنده، کارت گرافیک Mali-T720 نیز وظیفه اعمال گرافیکی را در این دستگاه به عهده می گیرد. رم این دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه داخلی نیز ۱۶ گیگابایت است. البته کسانی که علاقه به ذخیره کردن فایل های خود در گوشی دارند و نیازمند حافظه بیشتر هستند نگران نباشند چرا که اسلات میکرو SD در این دستگاه قرار گرفته و تا ۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی می کند.

    دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و برای دوربین جلو هوآوی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. همانطور که پیشتر نیز گفته بودیم وظیفه انرژی رسانی در این دستگاه به عهده باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپری است و خیال شما را در این زمینه آسوده می سازد. اندروید از پیش نصب شده بر روی این دستگاه ۵٫۱ است. این دستگاه از ۲ سیم کارت پشتیبانی می کند و از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پشتیبانی از ۴G ، جی پی اس و بلوتوث نسل ۴ اشاره کرد. لازم به ذکر است با وجود باتری غول آسا در این دستگاه، این گوشی فقط ۱۶۰ گرم وزن دارد که در نوع خود یک امتیاز به شمار می رود. ضخامت این اسمارتفون نیز ۹٫۷ میلی متر است.

    Huawei Enjoy 5 با بدنه تمام فلزی اش، احتمالا فقط ۱۵۸ دلار قیمت می خورد. با توجه به این قیمت پایین و مشخصات خوب، با اسمارتفونی به صرفه رو به رو هستیم. این دستگاه در روز ۱۶ اکتبر به بازار عرضه می شود و فقط در چین به فروش می رسد و به هیچ بازار دیگری ارسال نخواهد شد.
    Honor-Enjoy-5-launched-1

    Huawei-Honor-Play-5X_2

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.