• ورایزن آپدیتی امنیتی را برای Motorola DROID Turbo ارائه کرد

    verizon_logo1

    از زمانی که شرکت های مخابراتی بر اساس قرارداد اسمارتفون ها را به فروش می رسانند، به شکلی تامین امنیت این دستگاه ها وظیفه آن ها نیز شده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    بر این اساس است که این هفته، هفته خوبی برای کاربران ورایزن و دارندگان دستگاه DROID Turbo بوده است. از زمانی که باگ امنیتی بسیار خطرناک StageFright مشاهده شده، شرکت های مخابراتی به دنبال این هستند که دیگر به هکر ها این اجازه را ندهند که آن ها با استفاده از حفره های امنیتی کنترل میکروفون و دوربین دستگاه را به دست گیرند و از گوشی های هوشمند اطلاعات به دست آورند.

    گفته می شود که باگ StageFright تقریبا از اندروید ۲٫۲ به بعد می توانسته وارد دستگاه های اندرویدی شود و این چیزی در حدود ۹۵% دستگاه های اندرویدی را شامل می شود.لازم به ذکر است که StageFright باگی جدی به شمار می رود و تمامی استفاده کنندگان گوشی های اندرویدی باید به آن توجه داشته باشند و اقدامات امنیتی لازم را به عمل بیاورند. اگر شما نیز از دارندگان دروید توربو هستید می توانید این آپدیت را در قسمت تنظیمات و آپدیت های سیستمی دانلود کنید و امنیت دستگاه خود را بالا ببرید. قبل از دانلود مطمئن شوید شبکه وای فایی که به آن وصل شده اید قطعی ندارد و گوشی شما حداقل ۵۰% شارژ باتری را دارد.
    1

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.