• هوآوی اسند پی ۷ لالی پاپ دریافت می‌کند

    gsmarena_00113

    مدتی از معرفی اندروید ۶٫۰ توسط شرکت گوگل می گذرد و شرکت ها هریک به نوبه خود را لیستی را شامل اسمارت فون هایی که این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد؛ را منتشر می کنند. در بالای این لیست هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس قرار دارند؛ اما بحث ما به اندروید ۶٫۰ مارشمیلو ارتباطی ندارد؛ زیرا هوآوی اعلام کرد که قرار است تا اسند پی ۷ اندروید ۵٫۱ لالی پاپ را دریافت کند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ هم اکنون برای هوآوی اسند پی ۷ در دسترس می باشد؛ نسخه قبل از اندروید ۶٫۰٫ این نسخه از اندروید تنها مشکلات اندروید ۵٫۰ را برطرف کرده و قدری آن را بهبود می بخشد. البته اندروید ۵٫۰ در ماه تیر برای هوآوی اسند پی ۷ منتشر شده بود؛ اما هم اکنون می توانید نسخه جدید آن، یعنی اندروید ۵٫۱ را دریافت کنید. گفتنی است که ساده ترین راه، دریافت این سیستم عامل از وبسایت رسمی خود شرکت هوآوی با حجم ۱٫۲۶ گیگابایت می باشد.

    البته اگر خیلی به دنبال به روز بودن هستید؛ این کار چندان مهم نخواهد بود. زیرا اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای هوآوی اسند پی ۷ منتشر خواهد شد. البته اندروید ۵٫۱ با نسخه قبلی تفاوت چندانی نداشته و مخصوص خریداران اروپایی منتشر می شود.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.