• آخرین تصاویر از HTC One A9 نیز منتشر شد

    Report-HTC-Aero-carrying-MediaTeks-deca-core-chipset-might-arrive-as-the-HTC-A9

    طی توییتی که امروز توسط @OnLeaks منتشر شد، چندین تصویر از دستگاه HTC One A9 به بیرون درز کرد.با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اطلاعاتی که پیشتر راجع به این دستگاه برای ما منتشر شد در ابتدا نوید یک دستگاه قدرتمند را به ما می داد ولی در ادامه این اخبار شروع به افول کردند و این دستگاه را ضعیف تر جلوه کردند که این روز ها به نظر می رسد این اخبار جدید، آن اخبار درست هستند. به گفته آقای ونگ، مدیر عامل HTC قرار بود این دستگاه نقش یک ناجی را برای شرکت HTC داشته باشد و با نام “قهرمان” به مردم معرفی شود و این گفتار نوید یک دستگاه بالا رده را می داد. این ساخت کاراکتر برای این گوشی در کنار بنچمارک هایی با پردازنده ۱۰ هسته ای مدیاتک به نام Helio X20 توانست انتظارات را به خوبی برای این گوشی بالا ببرد ولی در آخر زمان کاملا اسمارتفون متفاوتی را به ما نشان داد.

    توییت های مربوط به این دستگاه از زبان آقای Evan Blass این موضوع را مطرح کرد که ممکن است ما در آخر با دستگاهی میان رده مواجه شویم و اصلا اطلاعات قبلی صحت نداشته باشد. طبق گفته خود HTC کنفرانس خبری ای در روز ۲۰ اکتبر به پا خواهد شد که به احتمال زیاد HTC One A9 در مرکز توجهات این کنفرانس قرار خواهد گرفت.

    آخرین اطلاعاتی که دیگر به نظر می رسند موثق باشند، خبر از دستگاهی با صفحه نمایش ۵ اینچی و با کیفیت FHD می دهند که تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ را برای ما فراهم می سازد. وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود که پردازنده ای ۸ هسته ای و در کنار آن کارت گرافیک Aderno 405 است. ۲ گیگابایت رم و یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل افزایش از طریق SD کارت از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند.دوربین پشت در این دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین جلو این دستگاه قرار است راه پرچمداران قدیمی HTC را طی کند و یک دوربین UltraPixel باشد که ۴ مگاپیکسلی شمرده می شود. باتری این دستگاه ۲۱۵۰ میلی آمپری است و این خبر از یک دستگاه باریک را می دهد که فقط قرار است ۷ میلی متر ضخامت داشته باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به اندروید ۶ و حسگر اثر انگشت در این دستگاه اشاره داشت.

    ظاهرا این دستگاه در ۶ رنگ و بدنه فلزی ارائه خواهد شد.

    1

    3

    2

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.