• عرضه پرچم‌داران مایکروسافت توسط یک خرده فروشی در کانادا منتفی شد

    Canadian

    با معرفی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال (طی مراسمی در روز ۶ اکتبر به همراه لومیا ۵۵۰)، بسیاری از هواداران شرکت مایکروسافت برای خرید این دو دستگاه هیجان زده گردیدند. حال اطلاعاتی مربوط به فروش پرچم داران جدید مایکروسافت در شمالی ترین نقطه کره زمین منتشر شده است که در ادامه خواهید خواند. با ما همراه باشید.

    همیشه عرضه یک گوشی هوشمند توسط خرده فروشی ها مورد اقبال بیشتری نسبت به عرضه مستقیم توسط کمپانی ها واقع شده است؛ دلیل آن نیز قیمت های رقابتی این عرضه کنندگان با یکدیگر می باشد. البته دلیل دیگری نیز وجود دارد و آن عدم کمبود یک گوشی در منطقه ای خاص می باشد. حال اعلام شده که قرار نیست تا لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال در کانادا توسط یک خرده فروشی انجام گیرد.
    با استناد به گزارشی که منتشر گردید؛ هیچ خرده فروشی کانادایی قصد عرضه نسل جدید گوشی های لومیا را در این کشور ندارد. همچنین خرده فروشی «راجرز» نیز که سابقه همکاری با مایکروسافت و عرضه محصولات این کشور در کانادا را در کارنامه دارد؛ از خرید امتیاز این دستگاه ها سر باز زده است.
    چند روز پیش نیز اعلام شد که مایکروسافت تصمیم به همکاری با خرده فروشی های محلی برای عرضه لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال در آمریکای شمالی را دارد که چند داوطلب برای این کار در ایالات متحده وجود دارد؛ اما خبری از هیچ متقاضی برای فروش این دو دستگاه در کشور کانادا وجود ندارد. این مسئله بدان معناست که احتمال کمبود پرچم داران جدید مایکروسافت در کانادا نیز وجود دارد.

    البته هنوز جای نگرانی برای ساکنین کانادا وجود ندارد؛ زیرا می توانید این دو دستگاه را به صورت آنلاین از مایکروسافت استور پیش خرید کنید. ضمن اینکه قیمت لومیا ۹۵۰ حدود ۷۴۹ دلار آمریکا بوده و قیمت لومیا ۹۵۰ اکس ال نیز ۸۴۹ دلار آمریکا اعلام گردیده است. گفتنی است که عرضه رسمی پرچم داران جدید مایکروسافت در ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.