• جیوونی اف ۱۰۳ ال دارای صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد بود

    Gionee-Logo

    باز هم نام یکی دیگر از اسمارت فون های شرکت چینی جیونیی توسط تنا لو رفت. همچنین مشخات آن نیز اعلام شده که در ادامه آن را خواهید خواند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    نام این اسمارت فون جیونیی اف ۱۰۳ ال بوده و پردازنده آن ۱٫۳ گیگاهرتزی می باشد. همچنین صفحه نمایش آن نیز ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p تخمین زده می شود.

    gsmarena_003

    gsmarena_004

    حافظه رم این اسمارت فون ۱ گیگابایت می باشد و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت اعلام شده است. همچنین جیونیی اف ۱۰۳ ال از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی خواهد کرد (تا سقف ۱۲۸ گیگابایت). عمر باتری این دستگاه ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و دوربین اصلی آن نیز ۸ مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین جلوی محصول جدید شرکت جیوننی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.
    وزن این گجت هوشمند ۱۳۴ گرم می باشد و طول آن ۱۴۳ میلی متر خواهد بود؛ ضمن اینکه عرض ۷۰٫۳ میلی متری و ضخامت ۷٫۹ میلی متری از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می باشد. سیستم عامل محصول جدید شرکت چینی اندروید ۵٫۰ لالی پاپ خواهد بود و از Bluetooth ،GPS ،TD-LTE ،EDGE،و USB نیز پشتیبانی خواهد کرد.
    در پایان لازم به ذکر است که روز گذشته نیز اعلام گردید که پرچم دار شرکت جیوونی یعنی ایلایف ای ۸ نیز به تاخیر خواهد افتاد. دلیل آن نیز مساعد شدن بازار چین و فروش بیشتر آن اعلام گردیده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.