• اینترنت نسل پنجم (۵G) در راه است | سرعت تا ۳٫۶ گیگابیت بر ثانیه

    5-g

    شاید فکر می کنید که اینترنت نسل چهارم هم به اندازه کافی سریع است و تمام نیاز های مارا برطرف می کند ولی باید بشنوید که اینترنت نسل پنجم چه کولاکی در ژاپن به پا کرده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اخیرا هوآوی توانسته در بخش اینرنتی و شبکه اش ، به کمک یک ارائه دهنده اینترنت ژاپنی به نام دوکومو، یک منطقه را آماده تست کردن اینترنت نسل ۵ در ژاپن کند.

    به نقل از گزارشات، کسانی که ازین اینترنت در آن زمان استفاده می کردند توانستند به سرعت ۳٫۶ گیگابیت نیز دست پیدا کنند. چیزی که در این تست بسیار مهم بود شرایط اجرای این تست بود که با نداشتن مورد خاصی، این قابلیت را یافته که در محیط واقعی نیز انجام بگیرد. اینترنت های نسل ۵ دیگر که توسط سامسونگ و نوکیا تست شده بودند نیازمند تجهیزات کاملا متفاوت نسبت به اینترنت های نسل قبل بودند و ارائه آن ها در دنیا به صورت گسترده بسیار سخت بود.

    این اینترنت ازین دو شرکت، علاوه بر موفقیت در محیطی که شرایط آزمایشگاهی داشت و از پیش تعیین شده بود، توانسته امتحان خود را در طبیعت نیز پس بدهد. هوآوی خواستار ارائه کردن این تکنولوژی در کل دنیا تا سال ۲۰۲۰ است ولی ماه پیش بود که ورایزن این موضوع را مطرح کرد که می خواهد این اینترنت را تا سال ۲۰۱۷ به دنیا ارائه سازد، حالا باید دید که چقدر این گفته ورایزن جنبه تبلیغاتی داشته و چه مقدار نیز واقعیت دارد.

    به نقل از ITU ، اینترنت نسل پنجم باید تا سرعت ۲۰ گیگابیت بالا برود. اگر بخواهیم جنبه سرعت را در نسل قدیم و جدید مورد بررسی قرار دهیم، باید از تست سرعت ورایزن بگوییم که اینترنت نسل ۴ام را روی Motorola DROID Turbo بررسی می کرد، توانست سرعت ۳۳ مگابیت را بر این دستگاه به ثبت برساند. در اینترنت نسل ۵ام قرار است دیدن فیلم ها از دانلود تا اجرا فقط چند ثانیه طول بکشد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.