• هوآوی آنر پلی ۵ اکس دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود

    huawei-logo

    همانگونه که انتظار می رفت؛ شرکت هوآوی لیست اسمارت فون های سری آنر را به روز کرد. این دستگاه که هوآوی آنر پلی ۵ اکس نام دارد؛ به صورت رسمی در چین معرفی شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    قرار است تا هوآوی آنر پلی ۵ اکس طی مراسمی در کشور چین رونمایی گردد. همچنین گفته می شود که این دستگاه از چیپ مدیاتک ام‌تی۶۷۳۵ اس او سی قدرت خواهد گرفت. ضمن اینکه پردازنده آن نیز چهار هسته ای خواهد بود. همچنین صفحه نمایش محصول جدید هوآوی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p می باشد.

    gsmarena_002

    gsmarena_01
    این دستگاه دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا به وسیله میکرو اس دی بوده و گنجایش باتری آن نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده است. همچنین دوربین هوآوی آنر پلی ۵ اکس نیز مشخص شد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید ۵٫۱ لالی پاپ با رابط کاربری EMUI 3.0 می باشد.
    این اسمارت فون ۱۵۸ دلار قیمت خورده است و تنها چند روز بعد از عرضه معرفی هوآوی آنر ۷ در هند؛ راهی بازار خواهد شد. گفتنی است که شرکت چینی قصد دارد تا هوآوی آنر ۷ را در بازار هند نیز عرضه کند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.