• Weibo خبر از ساختن اسمارتفون توسط Pepsi را داد

    Design-Your-font-b-Phone-b-font-font-b-Cases-b-font-Cover-Pvc-For-Samsung

    به نظر شما نوشابه ها و اسمارتفون چه نقاط مشترکی دارند؟ ماهم مانند شما به نتیجه ای نمی رسیم ولی ظاهرا قرار است در ادامه بفهمیم که چه اتفاقی درحال رخ دادن است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    به نظر می رسد که شاخه چین شرکت پپسی در حال جمع کردن پتانسیل خود برای آماده کردن یک گوشی باشد. حالا بگذارید وارد یک سری شایعات دیوانه کننده شویم.

    یک اکانت بسیار معتبر در سایت مطرح و معروف در چین به نام Weibo ادعا می کند دستگاهی قرار است با نام پپسی به بازار ارائه شود. حتی این دستگاه هوشمند اطلاعات خودش را به ثبت رسانده و به مرحله اجرایی رسیده است.

    واضح است که پپسی تکنولوژی ساخت یک دستگاه اسمارتفون را ندارد پس باید به این موضوع توجه کرد که احتمالا این دستگاه توسط شرکت دیگری ساخته خواهد شد ولی برند پپسی را یدک می کشد. با توجه به این موضوع که این اتفاقات قرار است در چین رخ دهد پس همه چیز منطقی به نظر می رسد که یک شرکت چیزی تولید عمده این دستگاه را به عهده بگیرد.

    هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا پپسی درحال آماده کردن یک گوشی باشد چرا که این اکانت ویبو ممکن است در حال هایپ کردن خوانندگان باشد و موضوع به یک اپلیکیشن اختصاصی مربوط به پپسی خاتمه یابد و شاید این شایعات به یک مسابقه سلفی با پپسی منتهی شود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست. پس تا اخبار بعدی مربوط به شرکت پپسی باید صبر کنیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.