• لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال آماده پیش خرید در بریتانیا

    gsmarena_001

    در روز ۶ اکتبر ماه جاری، شرکت مایکروسافت طی مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در بین این محصولات لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال نیز دیده می شد. حال اعلام شده است که ساکنین بریتانیا می توانند این دو گوشی را پیش خرید کنند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    شما می توانید این دستگاه را از سه خرده فروشی به صورت آنلاین پیش خرید کنید. هرسه این عرضه کنندگان مدل آنلاک شده لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال را عرضه می کنند. لومیا ۹۵۰ می تواند با قیمت ۴۹۴٫۹۹ پوند از خرده فروشی اکسپانیس خریداری گردد. ضمن اینکه آنلاک موبایل نیز لومیا ۹۵۰ را با قیمت ۴۷۹٫۹۸ پوند عرضه می گرداند. همچنین خرده فروشی کلوو نیز این دستگاه را با قیمت ۴۹۹٫۹۹ پوند به دست متقاضیان می رساند.
    همچنین مدل بزرگتر، یعنی لومیا ۹۵۰ اکس ال نیز توسط همان سه خرده فروشی عرضه می گردد. آنلاک موبایل قیمت ۵۲۹٫۹۸ پوند ارائه می کند. درحالیکه اکسپانیس لومیا ۹۵۰ اکس ال را با قیمت ۵۳۹٫۹۹ عرضه می کند. همچنین کلوو نیز قیمت ۵۴۹٫۹۹ پوند را برای اسمارت فون مذکور در نظر گرفته است.
    البته اکپانیس و کلوو هنوز زمانی را که این دستگاه ها به دست شما خواهد رسید را اعلام نکرده اند. البته آنلاک موبایل روز ۲ دسامبر را زمان مورد نظر خود می داند. با این حساب شما برای به دست آوردن یک لومیا ۹۵۰ اکس ال و لومیا ۹۵۰ نیازمند ۲ ماه صبر هستید. با این حساب اگر قصد پیش خرید آن ها را دارید این نکته منفی می باشد. اما نکته مثبتی که وجود دارد این است که شما جز اولین کسانی هستید که این دو دستگاه را در بریتانیا به در دستان خود خواهید دید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.