• کنترل پنل از از ویندوز ۱۰ حذف خواهد شد

    setting

    ویندوز ۱۰ بخش های مختلف و جدیدی داشت؛ بخش هایی که باعث بالا رفتن انتظارها و همینطور مسبب این شد سیستم عامل ویندوز دگرگونی بسیاری را متحمل شود. حال مایکروسافت اعلام کرد که یکی از بخش هایی که از نسخه های قبلی به جا مانده؛ از این سیستم عامل حذف گردد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این بخش کنترل پنل خواهد بود. بخشی که دیگر انتظارات مدیران مایکروسافت را برآورده نمی کند. بر اساس توئیتی که امروز منتشر گردید؛ با به روز رسانی هایی که برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد؛ این قسمت نیز از سیستم عامل جدید مایکروسافت حذف خواهد شد.
    یکی از دلایل حذف این قسمت از ویندوز ۱۰، نارضایتی کاربران از آن‌ بود. بسیاری از منتقدان کنترل پنل و تنظیمات (Settings) را از نکات منفی ویندوز ۸ می دانستند. ضمن اینکه احتمال دارد تا تنظیمات نیز در به روز رسانی های بعد از ویندوز ۱۰ کنار گذاشته شود.

    توئیتی که در بالا اشاره شد؛ توسط برندان لیبانک، یکی از شاغلین شرکت مایکروسافت به اشتراک گذاشته شد. می توانید آن را مشاهده کنید:

    بخش تنظیمات (Settings) برای همیشه جای کنترل پنل را خواهد گرفت. درحال انتقال بخش های کنترل پنل به این بخش هستیم. کنترل پنل جاودانه نیست!

    — Brandon LeBlanc (@brandonleblanc) October 4, 2015

    همچنین گبریل ائل نیز در توئیتی جداگانه این موضوع را یادآور شد:

    انتقال مفاهیم و بخش ها از جایی به جایی دیگر بسیار پیچیده است.

    — Gabriel Aul (@GabeAul) October 4, 2015

    بر اساس گفته آقای آئل باید برای انتقال مفاهیم قدری صبر کنیم؛ زیرا این کار بسیار پیچیده است. البته زمان دقیقی برای این کار اعلام نشده است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؛ اما طبق گفته برندان لیبانک، باید صبر کرد و دید تا چه زمان انتقال این بخش ها طول خواهد کشید. اما حذف کنترل پنل در به روز رسانی جدید ویندوز ۱۰ قطعی می باشد.

    نظر شما چیست؟ آیا با حذف کنترل پنل؛ ویندوز ۱۰ کاربر پسندتر خواهد شد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.