• گلکسی ای ۹ دارای چیپ اس ۶۲۰ خواهد بود

    gsmarena_002

    سامسونگ گلکسی ای ۹ خود را زودتر از موعد نشان داد. با توجه به بنجمارکی که AnTuTu منتشر گرداند؛ این گوشی نیز به جمع دستگاه های نسبتا خود شرکت سامسونگ پیوست. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه گلکسی ای ۹ نام گرفته است؛ پیش بینی می شود که بهتر از گلکسی ای ۸ باشد.
    طبیعتا مزیت هایی نسبت به نسل قبلی خود دارد؛ چیپ این دستگاه اسنپدراگون ۶۲۰ می باشد. ضمن اینکه پردازنده آن نیز هشت هسته ای می باشد. همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه بسیار سریع تر از گلکسی ای ۸ می باشد. مدل پردازنده گرافیکی این گجت Adreno 510 بوده که قادر به اجرای بازی های Full HD نیز می باشد. لازم به ذکر است که رم این گوشی نیز ۳ گیگابایتی اعلام شده است.

    گنجایش حافظه داخلی گلکسی ای ۹ نیز اعلام گردید؛ ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای چنین دستگاهی بسیار خوب است. متاسفانه AnTuTu موفق به کشف کیفیت تصویربرداری این دستگاه نشد. سامسونگ گلکسی ای ۹ دارای اندروید ۵٫۱٫۱ می باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.