• عرضه مییزو پرو ۵ با تاخیر مواجه شد

    gsmarena_0101

    شرکت مییزو را می توان جز موفق ترین شرکت های تازه تاسیس چینی یا حتی دنیا دانست. اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا قدری برنامه ریزی خود را عوض کند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    مییزو پرو ۵، دستگاهی که به صورت رسمی آواخر ماه گذشته معرفی گردید و قرار بود روز ۱۲ اکتبر سال جاری عرضه گردد؛ قرار نیست تا ماه آینده راهی بازار شود. با استناد شرکت سازنده، این تاخیر به دلیل تسهیل در فروش و روبرو شدن با اقبال بیشتر در شهر Guangdong کشور چین می باشد.
    این تصمیم توسط هیئت مدیره این شرکت اتخاذ گردیده و اطلاعات زیادی راجع به آن منتشر نگردیده است. متاسفانه این امکان وجود دارد تا این تاخیر به وجود آمده؛ برروی فروش سایر اسمارت فون های این شرکت نیز تاثیر بگذارد.

    اگر هنوز اطلاعی از این دستگاه ندارید؛ باید گفت که مییزو پرو ۵ از چیپ سامسونگ اکسینوس ۷۴۲۰ قدرت گرفته است. صفحه نمایش آن ۵٫۷ اینچی سوپر آمولد بوده و روزولوشن آن ۱۰۸۰p اعلام شده است. این دستگاه بسته به مدل با رم ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی و باز هم وابسته به مدل؛ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. همچنین ظرفیت باتری آن نیز ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

    از لحاظ دوربین نیز این دستگاه چیزی کم ندارد؛ دوربین اصلی این اسمارت فون چینی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی اعلام گردیده است. همچنین سیستم عامل اعلام شده برای مییزو پرو ۵ اندروید ۵٫۱ لالی پاپ می باشد. شایان ذکر است که این دستگاه دارای رابط کاربری فلیم ۵ او اس می باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.