• اطلاعاتی از Galaxy J3 منتشر شد

    Samsung-Logo

    تنها ۱ ماه از معرفی Galaxy J2 میگذرد. این در حالی است که به تازگی اطلاعاتی از Galaxy J3 در پایگاه داده Geekbench منتشر شده است. که با توجه به این اطلاعات J3 نسبت به نسل پیشین خود پیشرفت چشمگیری داشته است.

    Galaxy J3 احتمالا از صفحه نمایش ۵٫۰ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. (هر چند ممکن است اندازه آن ۴٫۷ اینچ نیز باشد) و از چیپ ۶۴ بیتی Snapdragon 410 از نوع Cortex-A53 بهره خواهد برد.

    حافظه رم این اسمارتفون ۱ گیگ و حافظه داخلی آن ۸ گیگ اعلام شده است. ولی شاید بزرگترین پیشرفت J3 در دوربین آن باشد. این دستگاه از دوبین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی استفده میکند که هر دو قابیلت ضبط فیلم به صورت Full HD را دارا میباشند.

    تاکنون از سری J شرکت سامسونگ سه اسمارتفون J1 , J2 و J7 منتشر شده است و احتمالا سامسونگ با معرفی Galaxy J3 سعی در پر کردن این خلاء میباشد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.