• موتورولا گوشی موتو اکس استایل را در هند عرضه کرد

    gsmarena_001

    شرکت موتورولا همیشه به بازار هند تمایل داشته است. اگر بخواهیم مثال بزنیم؛ راه اندازی کارخانه برای تولید اختصاصی محصولات برای این کشور؛ نمونه خوبی می باشد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.


    حال، شرکت موتورولا اعلام کرد که تا چند روز آینده، موتورولا موتو اکس استایل در بازار هند عرضه خواهد شد. این اسمارت فون در انحصار خرده فروشی «فلیپ کرت» خواهد بود؛ ضمن اینکه پیش فروش این دستگاه از نیمه شب روز ۱۴ ماه اکتبر سال جاری آغاز خواهد شد.

    موتورولا موتو اکس استایل دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی کواد اچ دی (QHD) ال سی دی خواهد بود. چیپ این دستگاه کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ می باشد. ضمن اینکه حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایتی بوده و ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایت (بسته به مدل) حافظه داخلی خواهد داشت. ضمن اینکه قادر به ارتقای فضای ذخیره سازی آن به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی نیز خواهید بود. دوربین اصلی این گجت اندرویدی ۲۱ مگاپیکسلی بوده و توانایی ضبط تصاویر ۴K و اتو فوکوس نیز خواهد داشت. شایان ذکر است که دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی می باشد. اسپیکر آن در پایین گوشی بوده و ضد آب ساخته شده است. همچنین ظرفیت باتری موتو اکس استایل ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین می توانید آن را به وسیله توربو شارژینگ نیز آن را شارژ کنید. ضمن اینکه سیستم عامل آن نیز اندروید ۵٫۱ لالی پاپ می باشد.
    مدل ۱۶ گیگابایتی موتورولا موتو اکس استایل ۲۹٫۹۹۹ روپیه هند معادل ۴۶۲ دلار آمریکا قیمت خورده است. ضمن اینکه مدل ۳۲ گیگابایتی آن نیز برچسب قیمت ۳۱٫۹۹۹ روپیه هند برابر با ۴۹۳ دلار آمریکا را به خود می بیند. این دستگاه در رنگ های سیاه و سفید و طلایی در دسترس خواهد بود.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.