• سافت بانک وظیفه عرضه نکسوس ۶ پی در هند را برعهده دارد

    gsmarena_0019

    هفته گذشته، شرکت گوگل از محصولات جدید خود یعنی هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی کرد. حال این شرکت اعلام کرد که این دستگاه در کشور ژاپن در انحصار یک خرده فروشی خواهد بود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    خرده فروشی اعلام شده سافت بانک نام دارد؛ قرار است تا روز ۹ اکتبر (فردا) پیش فروش هوآوی نکسوس ۶ پی در کشور آفتاب تاپان آغاز گردد. همچنین این خرده فروشی دستگاه مذکور را در رنگ طلایی نیز به فروش خواهد رساند. نام اعلام شده برای مدل طلایی هوآوی نکسوس ۶ پی Nexus 6P Special Edition می باشد. همچنین فقط مدل ۶۴ گیگابایتی در این رنگ در دسترس خواهد بود.
    گفتنی است که سایر رنگ ها با حافظه داخلی ۱۲۹ گیگابایتی به فروش خواهند رسید.
    با این حال، وظیفه عرضه ال جی نکسوس ۵ اکس به عهده دو خرده فروشی NTT و Y!Mobile خواهد بود. خرده فروشی های مذکور تنها رنگ های کربنی و الماسی این دستگاه را عرضه خواهند کرد. هنوز قیمت این دستگاه ها اعلام نشده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.