• ال جی وی ۱۰ فردا در کره‌جنوبی

    gsmarena_001

    مدتی است که شرکت کره ای ال جی توانسته با گوشی جدید خود، یعنی ال جی وی ۱۰ در صدر اخبار دنیای تکنولوژی قرار بگیرد. حال زمان عرضه قیمت این اسمارت فون مشخص گردید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    بعد از کش و قوص های فراوان و البته شایعات بسیار زیاد، ال جی در نهایت اعلام کرد که این گوشی هوشمند برای عرضه آماده می باشد. این خبر به صورت رسمی و توسط خود ال جی اعلام گردیده است.
    این گوشی هوشمند دارای دو صفحه نمایش می باشد. با این حساب دارای دو دوربین جلو نیز خواهد بود. همچنین اولین منطقه ای که این دستگاه در آن به فروش خواهد رسید؛ کره جنوبی خواهد بود. این اتفاق فردا رخ خواهد داد. قیمت اعلام شده برای ال جی وی ۱۰ به پول کره جنوبی را به دلار و یورو تبدیل کنیم؛ ۶۹۳ و ۶۱۶ اعداد به دست آماده هستند. همچنین به احتمال زیاد در زمان خرید، گزینه هایی نیز پیش روی شما خواهد بود. همچنین این موضوع که این گوشی هوشمند در ایالات متحده ارزان تر خواهد بود؛ ما را متعجب نخواهد کرد.
    البته هنوز به صورت رسمی اعلام نگردیده است که ال جی وی ۱۰ در خارج از کره جنوبی نیز به فروش خواهد رسید یا خیر، همچنین سه تن از بزرگترین خرده فروشی های این کشور وظیفه عرضه این دستگاه را خواهد داشت. همچنین اگر ال جی وی ۱۰ را قبل از ۳۱ اکتبر سال جاری خریداری کنید؛ یک باتری و یک شارژر نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. احتمال دارد که این مزایا در زمان عرضه جهانی ال جی وی ۱۰ نیز پا برجا بماند.

    صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۷ می باشد. رزولوشن تصویر آن نیز QHD اعلام شده است. اما ال جی قصد دارد تا این اسمارت فون را با دو صفحه نمایش راهی بازار کند. نمایشگر دوم این دستگاه که ۲٫۱ اینچی می باشد؛ در تمامی اوقات روشن بوده و تاریخ، زمان و اطلاعیه ها و همینطور میانبر ها را به شما نمایش خواهد داد.

    دو صفحه نمایش وی ۱۰ به کنار، به نظر می رسد که ال جی بار دیگر زوجی را در این دستگاه به ما نشان می دهد. بله، دوربین جلوی این دستگاه نیز دوگانه می باشد. هر دو دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشند. ضمن اینکه لنز بسیار گسترده باعث می شود تا شما به بدون نیاز به مونوپاد، بهترین تصاویر را ضبط و ثبت کنید.

    حافظه رم وی ۱۰ چهار گیگابایتی بوده و درکنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی زوج خوبی را تشکیل می دهند. ضمن اینکه هنوز اعلام نشده است که می توانید از کارت حافظه استفاده کنید، یا خیر. اما احتمال قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بسیار کم می باشد.

    (۴)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.