• گوگل: اندروید ۵ درحال حاضر بر روی ۲۳٫۵% دستگاه های اندرویدی نصب شده است

    google-rankings

    دیروز بود که گوگل گزارشی را درباره میزان کاربران هر ورژن از اندروید منتشر ساخت و طی آن نتایج جالبی را نمایان ساخت. با اندروید کده به ادامه خبر می پردازیم.

    این چارت منتشر شده میزان استفاده کاربران از هر نسخه اندروید و در آخر برترین نسخه را معرفی ساخت. این اعداد و ارقام بر اساس دستگاه هاییست که تا ۵ اکتبر به پلی استور سر زده اند.

    1

    از ماه قبل، اندروید لالیپاپ که نسخه های ۵٫۰ و ۵٫۱ را شامل می شود به صورت بسیار آهسته از ۲۱% به سمت ۲۳٫۵% حرکت کرده است که در نوع خود پیشرفت قابل قبولی است. این افزایش استفاده از اندروید ۵ به این معناست که یا کاربران در حال آپدیت کردن دستگاه خود به این نسخه هستند و یا در حال تغییر اسمارتفون خود و استفاده از اسمارتفونی جدیدتر هستند. با توجه به این که یک سال از ارائه این نسخه می گذرد و به طور رسمی اندروید ۶ در حال آماده شدن برای ورود به دنیای موبایل است فقط ۲۳ درصد از دستگاه ها به آخرین ورژن آپدیت شده اند و به نظر می رسد گوگل از سیاست خودش در این مورد راضی به نظر می رسد که سطح بندی بزرگی در نسخه های اندروید اش وجود دارد.

    اندروید کیت کت توانسته لقب محبوب ترین اندروید را به خود اختصاص دهد و با ۳۸٫۹% درصد با اقتدار در صدر بایستد. اندروید جلی بین و یا آب نبات ژله ای که نسخه های ۴٫۱، ۴٫۲ و ۴٫۳ را در بر می گیرد ۳۰٫۲% را ازان خود کرده است.

    اندروید ۴٫۰ و یا Ice Cream Sandwich تنها بر روی ۳٫۴% دستگاه ها نصب شده است و بعد از آن دستگاه هایی که از نان زنجبیلی استفاده می کنند ۳٫۸% از کل دستگاه های اندرویدی را تشکیل می دهند. اندروید فرویو نیز هنوز قبول شکست نکرده و با ماندن در ۰٫۲% لقب جان سخت را به خودش اختصاص داده است.

    (۶)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.