• سامسونگ به بازی برگشت | سود ۶٫۳ بیلیون دلاری در ۳ ماهه سوم

    Samsung-Logo

    درخت بازسازی سامسونگ بالاخره شکوفه داد و به نظر می رسد سود این شرکت افزایش ۹ درصدی در سه ماهه سوم سال داشته است. برای شنیدن بقیه خبر با اندروید کده همراه باشید.

    برای هیچ شرکتی ساده نخواهد بود که چنین شرکت عظیمی را به سوددهی بازگرداند ولی سامسونگ توانست این کار را با بدست آوردن سود ۶٫۳ بیلیون دلاری انجام دهد. البته منتقدان نسبت به این سود کمی با دقت بیشتری می نگرند و عقیده دارند که قسمت عمده آن از فروش گوشی نیست و مربوط به لوازم دیگریست. از جمله این قطعات می توان به صفحه نمایش اشاره داشت ولی این به این معنا نیست که سیاست های سامسونگ در قسمت موبایل و بدست داشتن تمام قسمت های بازار نقش نداشته باشد. سامسونگ که با پرداختن به تمامی قشر های خریدار جای خود را محکم ساخت به نظر می رسد در حال حاضر نیز از این کار خود درحال سود کسب کردن است.

    در قسمت گوشی های بالا رده نیز به نظر می رسد Note 5 فروش خوبی را تجربه کرده است ولی در کنار آن Galaxy S6 Edge Plus نتوانسته انتظارات را بر آورده سازد. به نظر می رسد سامسونگ هنوز مشکلات تولید عمده صفحه نمایش های خمیده اش را حل نکرده است ولی تولیدات Edge و Edge Plus چیز دیگری را می گوید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.