• مایکروسافت قیمت لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال را در بریتانیا اعلام کرد

    gsmarena_0101

    مایکروسافت روز گذشته طی مراسمی در شهر نیویورک از محصولات جدید خود رونمایی کرد. با این حساب، این موضوع طبیعی می باشد که این شرکت در صدر اخبار قرار داشته باشد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    طی مراسمی که روز گذشته برگزار و در آن از مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و مایکروسافت لومیا ۹۵۰ اکس ال (به همراه لومیا ۵۵۰ و چند تبلت) رونمایی گردید؛ تنها قیمت این دستگاه ها در ایالات متحده مشخص گردید. حالا مایکروسافت بریتانیا قیمت مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و مایکروسافت لومیا ۹۵۰ اکس ال را اعلام نمود.
    مدل آنلاک شده مایکروسافت لومیا ۹۵۰ با قیمت ۴۹۹٫۹۹ پوند عرضه خواهد شد. نمایشگر این دستگاه ۵٫۲ اینچی آمولد با روزولوشن WQHD خواهد بود. چیپ این گوشی هوشمند اسنپ دراگون ۸۰۸ اس او سی باشد. ضمن اینکه این چیپ یک پردازنده شش هسته ای را در کنار خود می بیند. شایان ذکر است رم این دستگاه نیز ۳ گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ بیست مگاپیکسلی با سه فلش ال ای دی می باشد. باتری این اسمارت فون نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.
    اما می رسیم به مایکروسافت لومیا ۹۵۰ اکس ال، مدل آنلاک شده این اسمارت فون با قیمت ۵۴۹٫۹۹ پوند می باشد. صفحه نمایش این گجت هوشمند ۵٫۷ اینچی آمولد با رزولوشن WQHD می باشد.
    ظرفیت باتری پرچم دار جدید مایکروسافت ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت می باشد. مایکروسافت لومیا ۹۵۰ اکس ال که قدری قدرتمندتر از مایکروسافت لومیا ۹۵۰ می باشد؛ از چیپ اسنپ دراگون ۸۱۰ بهره مند است. ضمن اینکه حافظ رم این دستگاه نیز ۳ گیگابایت می باشد. این دستگاه نیز مانند مایکروسافت لومیا ۹۵۰ دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با سه فلش ال ای دی می باشد.
    انتظار می رود که هر دو دستگاه مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و مایکروسافت لومیا ۹۵۰ اکس ال در ماه نوامبر پیش رو در بریتانیا عرضه گردند. بدین معنا که زمان زیادی باقی نمانده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.