• گوگل نکسوس های جدید را روز ۱۳ اکتبر در هند عرضه خواهد کرد

    gsmarena_001

    می دانید که شرکت گوگل چندی پیش از اسمارت فون های جدید خود، یعنی هوآوی نکسوس ۶ پی و ال جی نکسوس ۵ اکس رونمایی کرد. این اتفاق در مراسمی رخ داد که اندروید ۶٫۰ پف نبات که چندی دیگر در دسترس خواهد بود؛ نیز در آن معرفی گردید. حال شرکت گوگل زمان عرضه این دستگاه ها را در کشور هند اعلام کرد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    گوگل دعوت نامه های دیجیتالی را به وسیله رسانه های ارتباط جمعی و ایمیل و… به دست مشتریان رساند. آن ها به مراسمی دعوت گردیده‌اند که در آن از نکسوس ۵ اکس و نکسوس ۶ پی (برای هند) رونمایی خواهد کرد. این اتفاق در طی رویداد محلی در دهلی نو؛ روز ۱۳ اکتبر رخ خواهد داد. در همین مراسم قیمت این دستگاه ها برای هند نیز به صورت رسمی مشخص خواهد شد.
    در هر صورت، ما دو اسمارت فون را در گوگل استور هند دیدیم. موضوعی که چندان سوپرایز کننده نیست. زیرا گوگل به همه نقاط دنیا اهمیت داده و رونمایی این دو گوشی در فاصله کمی از عرضه در ایالات متحده جای خوشحالی برای ساکنین این کشور دارد. همچنین متوجه شدیم که خرده فروشی «فلیپ کرت» نیز هوآوی نکسوس ۶ پی را تبلیغ می نمود.
    همچنین پیش از این می دانستیم که قیمت این دستگاه ها در آمریکا چه مقدار بود؛ با این حساب به نظر نمی رسد تفاوت قیمت چندانی را مشاهده کنیم.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.