• مترجم گوگل در اندروید ۶ قابلیت های خیلی بیشتری خواهد داشت

    Google-Translate-Banner1

    اگر بخواهیم از گوگل و مترجمش یا همان Google Translate سخن بگوییم قطعا باید به پیشرفت های چشمگیرش نیز اشاره کنیم. این برنامه سریعا خودش را با دنیای تکنولوژی وقف داد و پیشرفت چشمگیرش در مدت زمان پایین نیز به آن کمک کرد که هر روز بیشتر از قبل کارآمد باشد. این اپلیکیشن نه تنها با تایپ کردن کلمات پاسخ گوی شما خواهد بود، بلکه از طریق مکالمه و یا صحبت کردن نیز کلمات شما را ترجمه خواهد کرد. از قابلیت های جدید این اپلیکیشن نیز می توان به ترجمه از طریق دوربین پشت این دستگاه اشاره کرد که با فیلم برداری از متن مورد نظر می توانید این فرصت را در اختیار Google Translate قرار دهید تا متن شما را ترجمه کند که قابلیتی از آینده به نظر می رسد.

    این شرکت به تازگی آپدیت جدید اپلیکیشن اش را معرفی کرده که قرار است با تغییراتی جذاب همراه باشد. هرچند این تغییرات به جذابیت نکات گفته شده در بالا نیستند ولی بازهم کاربردی و مناسب به شمار می آیند. این اپلیکیشن این دفعه به عمق اندروید نفوذ کرده و به شما اجازه می دهد که هر کجا و در هر اپلیکیشنی هستید از طریق انتخاب متن آن را برگزیده و متن مورد نظر خود را ترجمه کنید.

    این قابلیت به این معناست که تقریبا در هر اپلیکیشنی که باشید می توانید به گوگل ترانسلیت دسترسی داشته باشید، مهم نیست که در ایمیل خود باشید یا در حال فرستادن پیام و یا چت کردن، در تمام اپلیکیشن ها گوگل ترانسلیت حضور خواهد داشت بدون اینکه نیاز به خارج شدن از اپلیکیشن در حال استفاده باشد. این قابلیت هایی که بسیار کاربردی به نظر می رسند در اندروید ۶ برای شما ارائه خواهند شد.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.