• قلم جدید Microsoft Surface را می توان از امروز پیش خرید کرد

    21817

    وسیله ای که در کنار تبلت جدید مایکروسافت معرفی شد، قلم جدید این شرکت بود، قلمی که این شرکت ادعا می کند نوشتن با آن بر روی تبلت تفاوتی با نوشتن با یک قلم معمولی بر روی کاغذ ندارد. این قلم از نوک های متفاوت و یک پاکن در انتهای آن قصد دارد به یکی از کامل ترین قلم های موجود در بازار تبدیل شود. این نوک های متفاوت برای کار های متفاوت نیز تعبیه شده اند که به شما اجازه می دهند با در نظر گرفتن کاری که انجام می دهید نوک خود را نیز انتخاب کنید. باتری قلم مایکروسافت، به گفته خود شرکت تا ۱۸ ماه پاسخ گوی کاربر خود است و با دستگاه های Microsoft Surface Pro 3 ، Surface Pro 4 ، Surface 3 نیز جواب می دهد و تمامی سرفیس های جدید را نیز پشتیبانی می کند.

    شما هم اکنون می توانید این قلم را به همراه نوک های آن در سایت مایکروسافت با قیمت ۵۹$ پیش خرید کنید. طبق گفته خود شرکت از ۲۶ اکتبر ارسال این قلم به خریداران شروع می شود. در این سفارش، شما نوک های این قلم را رایگان دریافت خواهید کرد چرا که به گفته مایکروسافت این نوک ها ۱۰ دلار قیمت دارند و بعد از پیش سفارش دیگر به صورت رایگان همراه با قلم ارسال نخواهند شد.

    نوکی که بر روی قلم به صورت پیش فرض قرار گرفته است نوک HB است که برای نوشتن و طراحی کردن به کار می رود. نوک B برای نقاشی کردن به کار می رود و نوک H نیز برای ترسیم و نقشه کشی کردن و در کنار این دو نوک ۲H نیز برای طراحی های ساده به کار می رود. این قلم در رنگ های زغالی، آبی، قرمز، نقره ای و طلایی آماده فروش است و از نکات جالب این قلم می توان به ۱۰۲۴ سطح فشار آن اشاره کرد و نشان از دقت بسیار بالای این قلم دارد و می توان به صورت ساده گفت که با فشار بیشتر قلم بر روی صفحه شما می توانید خطوط باریک و ضخیم را به انتخاب خود بکشید.

    2

    1

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.