• Xperia C4 LTE با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار در Best Buy

    Sony-Xperia-Z3-compact-Review-07

    سونی اخیرا یک نسخه از دستگاهش یعنی Xperia C4 را در آمریکا عرضه کرده است که می توان آن را از طریق سایت خرید و فروش Best Buy تهیه کرد. تا پیش از این، این اسمارتفون فقط از طریق Amazon قابل خریداری بود و آن نسخه نیز بر خلاف نسخه بست بای از اینترنت نسل ۴ام پشتیبانی نمی کرد.

    از زمانی که این دستگاه از طریق بست بای به فروش می رسد و از اینترنت نسل ۴ آمریکا نیز پشتیبانی می کند، می شود از طریق شرکت های موبایل AT&T , T-Mobile و … نیز به فروش برسد.

    این اسمارتفون که در ماه می معرفی شده بود و ملقب شده بود به بهترین دستگاه سلفی انداز( که البته این لقب در شرف تغییر به دست LG V10 است که دو دوربین سلفی دارد ) از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی و یک فلاش در کنار آن استفاده می کند. این دستگاه علاوه بر آن از یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی نیز استفاده می کند. صفحه نمایش این دستگاه با اندازه ۵٫۵ اینچ و کیفیت تمام اچ دی می خواهد زمان مناسبی را برای ما به ارمغان بیاورد. پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک و ۲ گیگابایت رم نیز وظیفه پردازش برنامه ها را در این دستگاه به عهده گرفته اند. حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت است که می توان آن را از طریق اس دی کارت نیز افزایش داد. بدنه دستگاه ساخته از شده از آلمینیوم و شیشه است و با ضخامت ۷٫۹ میلی متری دستگاهی زیبا به شمار می رود. وظیفه انرژی رسانی در این دستگاه نیز به عهده باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری این دستگاه است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.