• اوپو آر ۷اس این ماه معرفی خواهد شد

    gsmarena-001

    با شرکت چینی اوپو آشنایی دارید؛ شرکتی که بزرگترین موفقیتش، مبدل شدن به شریک تجاری باشگاه بارسلونای اسپانیاست. حال، اعلام شد که در ماه جاری، از اوپو آر ۷ اس رونمایی خواهد شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اسمارت فون جدید شرکت چینی اوپو آر ۷ اس نام دارد. دستگاهی که توسط تنها در ماه سپتامبر تایید شد. اعلام شد که این دستگاه در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. بر اساس خبرگزاری چینی تنا، اوپو آر ۷ اس در نمایشگاه (Gulf Information Technology Exhibition (GITEX که از روز ۱۸ تا ۲۲ اکتبر در دوبی برگزار خواهد شد؛ رونمایی می‌ گردد.
    اوپو آر ۷ اس دارای باتری و صفحه نمایش بزرگتر نسبت به اوپو آر ۷ می باشد. ضمن اینکه فضای ذخیره سازی داخلی این دستگاه نیز از مدل قبلی خود؛ دوبرابر فضای بیشتری دارد. جنس بدنه این دستگاه تمام فلزی بوده و اوپو در یک کنفرانس مطبوعاتی این دستگاه را رسمی خواهد کرد.
    اگر با این دستگاه آشنایی ندارید؛ باید گفت که گوشی جدید اوپو دارای چیپ اسنپدراگون ۶۱۵ اس او سی با دقت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز بوده و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی آن نیز فول اچ دی سوپر آمولد می باشد. حافظه رم این دستگاه نیز ۳ گیگابایت اعلام گردیده است و دارای ۳۲ گیگابایت فضای داخلی قابل ارتقا نیز می باشد. همچنین دوربین اصلی اوپو آر ۷ اس ۱۳ مگاپیکسلی می باشد. دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی اعلام گردیده است. ضمن اینکه سیستم عامل این گوشی چینی نیز اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ خواهد بود.

    در کنار اوپو آر ۷ اس، شرکت چینی در نمایشگاه (Gulf Information Technology Exhibition (GITEX، از R7 Plus ،R7 Lite ،Mirror 5 ،R7 Plus FC Barcelona Edition نیز رونمایی خواهد کرد.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.