• صفحه نمایش Sony Xperia Z Ultra در برابر HTC One

    zu vs one

    zu vs one
    Sony Xperia Z Ultra اولین فبلت سونی محسوب می شود و قرار است در ماه سپتامبر عرضه جهانی شود.این فبلت قرار است جوابگوی نیاز های بسیاری از کاربران باشد و یکی از دلایلی که باعث انتظار کشیدن برای معرفی شدن آن می شود،وجود صفحه نمایشی ۶٫۴ اینیچی Triluminosو با رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد.

    نه تنها صفحه نمایش آن از چگالی پیکسل بالای ۳۴۴ppi برخوردار است،بلکه در ساخت آن از OptiContrast و تکنولوژی X-Reality استفاده شده است.اما یک سوال:این صفحه نمایش در عمل چگونه است؟وبسایت Secafe با مقایسه کردن این گوشی و صفحه نمایش آن با صفحه نمایش ۴٫۷″ full HD Super LCD 3 اچ تی سی وان،تلاش کرده تا سوال شما را پاسخ بدهد.
    همان طور که در تصاویر زیر می بینید،تصاویر در صفحه نمایش Z Ultra نسبت به صفحه نمایش Super LCD 3 اچ تی سی وان، رنگشان بیشتر اشباع‌ شده‌ و پر طراوت به نظر می رسد.به دلیل وجود OptiContrast و X-Reality نیز برتری در بخش Contrast با سونی است.با وجود اینکه چگالی پیکسل(pixel density)زد اولترا به اندازه وا بالا نیست،( ۴۶۹ppi در برابر ۳۴۴ppi)اما این اختلاف در فبلت سونی آن چنان جلوه نمی کند.برای مقایسه های بیشتر می توانید به تصویر های پایین نگاه کنید.یقینا این فبلت سونی از یکی از بهترین های سونی در هر زمینه ای از جمله صفحه نمایش تبدیل خواهد شد.از مشخصات Xperia Z Ultra می توان به قوی ترین chipset کوالکام یعنی Snapdragon 800(که شامل شامل چهار هسته ی پردازشی با فرکانس کاری ۲٫۲GHz و معماری Krait 400 و پردازنده گرافیکی Adreno 330 می شود)و ۲GB رم اشاره کرد.
    gsmarena_001
    gsmarena_002
    gsmarena_003
    gsmarena_004

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.