• لنوو فب پلاس پا به هند گذاشت

    LenovoLockup_NEG_Color

     

    با وجود این نکته که هنوز عرضه لنوو فب پلاس با صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی کشور هند عرضه گردیده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    گفته می شود که آمازون هند این دستگاه را در رنگ نقره ای عرضه می کند. قیمت اعلام شده برای این اسمارت فون ۱۸،۴۹۰ روپیه معادل ۲۸۳ دلار آمریکا می باشد. هم چنین لنوو فب پلاس در چین و مالزی نیز در دسترس است.

    این دستگاه دارای چیپ کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ می باشد. ضمن اینکه دقت پردازش پردازنده هشت هسته ای این دستگاه بسته به مدل، دو گزینه ۱٫۵ گیگاهرتزی Cortex-A53 و ۱٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A53 پیش روی شما می گذارد. همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 405 اعلام شده است. حافظه رم لنوو فب پلاس نیز ۲ گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقا اعلام شده است. ظرفیت باتری این دستگاه نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

    • برای نمایش تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید.

     

    gsmarena_0011

    همچنین دوربین اصلی لنوو فب ساب نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی اعلام گردیده است. این دستگاه دو سیم کارته دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۰ لالی پاپ می باشد. از ۳G، ۴G، GPS، Bluetooth و Wi-Fi نیز در کنار کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی خواهد کرد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.