• لی جان: سیائومی ردمی نوت ۲ به فروش ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید

    xiaomilogo

    شرکت سیائومی در سال ۲۰۱۱ میلادی تاسیس و به سرعت به یک برند محبوب در کشور چین مبدل گردید. اما به نظر می رسد که مدیرعامل این شرکت، یعنی لی جان قصد دارد تا به مدارج بالاتری دست یابد؛ با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    مدیرعامل شرکت چینی سیائومی ادعا می کند که فروش اسمارت فون ردمی نوت ۲ به فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. همچنین ایشان دلایلی را نیز برای این ادعای جالبش بیان کرد.
    لی جان در صفحه شخصی خود در وی‌بو؛ شبکه اجتماعی چینی؛ پستی را به اشتراک گذاشت که شامل برنامه های سیائومی برای رسیدن به این رکورد بسیار خوب می باشد. حتی برای شرکتی در حد و اندازه های سیائومی نیز؛ این رکورد فوق العاده می باشد.
    در پستی که به اشتراک گذاشته شد؛ لی جان اهداف خود را این چنین بیان کرد:

    خرید تجهیزات کارآمد، مطمئن شدن از کیفیت محصولات عرضه شده و با اهمیت ترین دلیل؛ یعنی کنترل قیمت. اهداف ما برای تبدیل شدن به یک برند محبوب است.

    البته لی جان چندان بیراه نمی گوید؛ زیرا عرضه ردمی ۲ ای با قیمت ۸۰ دلار پا به بازار نهاد، همچنین محصول ارزان قیمت سیائومی به همراه ردمی ۲ به فروش ۱۳ میلیون دستگاه دست یافت. همچنین در ساخت ردمی ۴ سی نیز هیچ انسانی دخالت نکرده و کاملا به صورت مکانیکی ساخته شده است.
    البته ذکر این نکته که سیائومی ردمی نوت ۲ توانست فروش ۲٫۱۵ دستگاه را به نام خود ثبت کند تا قدمی دیگر به اهداف بلندپروازانه سیائومی نزدیکتر گردد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.